  • Data: 2011-02-28 06:11:17
    Temat: Re:
    Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > O czym ty bredzisz???

    > Bo jesteś ślepy albo poza swoją szkolną "oślą łączkę" nigdy nie
    > wyjechałeś - ta linia przy krawężnikach to zupełnie inny znak poziomy.
    >
    > Linie ciągłe (pojedyncze i podwójne) nie mają nic wspólnego ze
    > skrzyżowaniami - równie dobrze mogą występować i na "prostej drodze".

    > ROTFL
    >
    > Zaczynasz nieźle bełkotać :)

    > Ty bierzesz jakieś pigułki?

    Nie biorę bo nie muszą. Ale Tobie by się przydały. Chociażby dlatego że nie
    pisalem o liniach przy krawężniku a pomalowanych na bialo krawężnikach. Górale
    mowią ze jak glupi czegoś nie rozumie to sam sobie dopowie. Pasuje jak ulal do
    sytuacji. Z praktycznego punktu widzenia jest to bez sensu bo się szybko białe
    brudzi. Poza tym powinieneś iść do lekarza bo wszędzie widzisz linie. Ja wizdę
    tylko te co ich wymalowanie mialo sens. Na przyklad na drodze w terenie nie
    zabudowanym jak jest skrzyżowanie z inną drogą. Pzrepis mowi ze w takich
    miejscach jak skrzyżowanie nie regulowane można ale nie wolno wyprzedzać. To
    jeszcze oprócz znaku że bęzdie skrzyżowanie wymalowali linie ciąglą pzred
    skrzyżowaniem i jednostronnie przerywaną za bo tam można i wolno wyprzedzać.
    No chyba że można i nie wolno za to też jest ciągla. Przebiegli są w tym
    malowaniu bo potrafią na samym skrzyżowaniu albo nic nie wymalować albo
    przerywaną żeby się skręcić dało bez rozglądania czy niebiescy gdzieś nie
    stoją. Jak są pzrejscia dla pieszych to też takie linie można spotkać. Ale
    same oznakowanie poziome przejść dla pieszych nie istnieje. Bywa ze i dwa
    znaki przed nim stoją. Jeden trójkątny żolty sporo przed ostrzegający i drugi
    niebieski prostokątny dokladnie wskazujacy gdzie jest, bo śnieg mógl zaslonic
    to co wymalowane na jezdni. To za ile kupileś PJ bo jak Ci się myli wymaloany
    na biało krawężnik z bialą linią przy krawężniku to od razu widać że coś nie
    teges z Twoim PJ. To że jak z rękawa sypiesz że jeden znak to A7 a drugi B52 i
    że potrafisz je bezblędnie znależć w necie świadczy tylko o tym że opanowaleś
    do perfekcji obslugę pzreglądarki a nie ze rozumiesz co czytasz. To zupełnie
    jak z tym krawężnikiem pomalowanym na bialo. Jest taka choroba psychiczna ze
    chory potrafi się nauczyc na pamięć ksiązki telefonicznej dużego miasta.
    Pamięc ma zajebistą a jest glupi bo on tylko takiej książki na pamięc moze się
    nauczyc. Jak ma pójść do sklepu po mleko i wrócić do domu trzeba mu na kartce
    narysować.