  • 21. Data: 2013-06-14 08:24:03
    Temat: Re: rosyjskie drogi - może mi ktoś wytłumaczyć?
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-06-14 07:45, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    >
    > Słabo szukasz - zdarzały się zdarzenia zarejestrowane nawet w czasie
    > reportaży, że o materiałach z pościgów nie wspomnę. Zresztą nie sądzę,
    > by im wolno było o tak puszczać w eter materiał operacyjny.

    > Ja nie pisałem o 1 promilu...

    > Gdyby miał kamerę wcześniej i "rzetelnie" wrzucał, to miałbyś pewnie
    > ładny materiał, z którego można by złożyć "polish accident
    > compilation". Zresztą na grupie czasem się pojawiają takie materiały,
    > później cudowanie znikają (czasem ulegają modyfikacji), wcześniej
    > bywały fotograficzne. Znaczy da się...

    > A te z Rosji to jakieś specjalnie ciekawe są?

    Wrzuć "rosyjskie szosy" na YouTube
    i podziel się wrażeniami

    --
    sjs

  • 22. Data: 2013-06-14 09:27:09
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    J.F nabazgrał(a):

    > Znaczy sie co - wybieraja co drozsze auta i sie podkladaja bogatym, czy z
    > braku OC kazdy ma AC ?

    Tam nie ma ubezpieczenia :) jest dobrowolne a wina zależy od kamerki albo od
    ilości rubli/$$ danych policji.

    > Ale wiekszosc tych wypadkow nie wyglada na probe wyludzenia.

    Powiedzmy 50/50

    Z ciekawostek Moskiewskich to można zarejestrować auto kradzione, podajesz
    że kradzione i jeśli właściciel się nie zgłosi przez rok to auto już nie
    jest kradzione i normalnie zarejestrowane :)

  • 23. Data: 2013-06-14 10:08:32
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-06-14 08:24, SJS pisze:
    > W dniu 2013-06-14 07:45, Artur Maśląg pisze:
    (...)

    > Wrzuć "rosyjskie szosy" na YouTube
    > i podziel się wrażeniami

    Youtube widzę odkryłeś :)

  • 24. Data: 2013-06-14 10:27:20
    Od: Kapibara <b...@t...pl>

    Dnia Thu, 13 Jun 2013 18:31:13 +0200, Excite napisał(a):

    > Czego nie rozumiesz ? Powiedz to ci wytłumaczę.

    Przecież dobrze napisał.
    Nie chodzi o nierozumienie, ale o niewygodę. Kamerkę mam zamontowaną na
    stałe, włącza się sama po zapłonie, sama wyłącza jak wyłączę stacyjkę.
    Jakbym miał za każdym razem jak wsiadam do auta wyciągać telefon, wpinać w
    uchwyt, podłączać zasilanie to bym pierdolca dostał. Pomijam już kwestię
    softu, bo na Androida są wygodne programy, które potrafią nagrywać w pętli,
    a nawet automatycznie włączać nagrywanie po podłączeniu ładowania.

  • 25. Data: 2013-06-14 10:54:17
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-06-14 10:27, Kapibara pisze:

    > Przecież dobrze napisał.

    Nawet bardzo dobrze :)

> [...]
    > Jakbym miał za każdym razem jak wsiadam do auta wyciągać telefon, wpinać w
    > uchwyt, podłączać zasilanie to bym pierdolca dostał.

    Niektórym ciężko wytłumaczyć, że smartfon może i fajna rzecz, ale
    używanie ich zamiast bezobsługowych urządzeń dedykowanych jest
    średnio sensowne.

  • 26. Data: 2013-06-14 11:02:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.06.2013 10:54, Artur Maśląg pisze:

    > Niektórym ciężko wytłumaczyć, że smartfon może i fajna rzecz, ale
    > używanie ich zamiast bezobsługowych urządzeń dedykowanych jest
    > średnio sensowne.

    Zależy. Zgoda - jakbym używał smartfonu na tylnym oknie, to by było
    niewygodne. Ale w przypadku przedniej szyby - wkładam telefon w
    gniazdko, naciskam guziczek i voila. Dzięki temu nie zapominam zabrać
    telefonu z domu i zawsze jest naładowany ;) Dodatkowo N8 ma nieco lepszą
    jakość niż takie całkiem już przyzwoite urządzenia za 250zł.

  • 27. Data: 2013-06-14 11:23:53
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Excite" <n...@n...bedzie.pl> wrote in message

    > Czego nie rozumiesz ? Powiedz to ci wytłumaczę.

    To Ty nie rozumiesz. Że smartfon co prawda film zrobi, ale użyteczność tego
    w samochodzie jest minimalna.
    Poużywaj smartfona i przyzwoitej kamery _dedykowanej_ do użytku w
    samochodzie, a poczujesz różnicę.

    --
    Axel

  • 28. Data: 2013-06-14 11:25:45
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Kolega dobrze pisze, zasadniczo wiele telefonow kamery mialo, moze
    > kiepskie, ale cos tam widac.
    > Tylko uchwyt i ladowarka ... no i moze jeszcze troche softu, zeby sobie z
    > dlugimi nagraniami radzil.

    I jeszcze pamietać, żeby _za każdym razem_ wyjąć telefon, włożyć w uchwyt i
    podłączyć. Za 10-tym razem Ci się znudzi, a za 11-tym ktoś zajedzie drogę i
    potem kupisz kamerę, która po prostu działa...

    --
    Axel

  • 29. Data: 2013-06-14 11:50:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-14 10:08, Użytkownik Artur Maśląg napisał:

    > Youtube widzę odkryłeś :)

    Pytanie kiedy tam odkryje cykl "polski kierowca ....."

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2013-06-14 12:51:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Jun 2013 11:25:45 +0200, Axel napisał(a):

    > I jeszcze pamietać, żeby _za każdym razem_ wyjąć telefon, włożyć w uchwyt i
    > podłączyć. Za 10-tym razem Ci się znudzi,

    No, tak po prawdzie, gdybym mial zwyczaj wsadzac, to by sie przydalo,
    bo to i telefon pod reka, i zestaw glosnomowiacy (ale wtedy nie 25zl),
    i ladowarka ... ale nie mam zwyczaju i potem ktos dzwoni, a telefon w
    torbie :-)

    > a za 11-tym ktoś zajedzie drogę i
    > potem kupisz kamerę, która po prostu działa...

    Glowny problem w tym ze tu nie Rosja, rzadko mi ktos droge zajezdza,
    wiec wydatek na kamerke wydaje sie nieuzasadniony, ale wiadomo - madry
    Polak po szkodzie, zamiast od razu kupc sobie antyradar, to czeka na
    mandat :-)

    Mam tez troche starych telefonow, niektore by sie nadawaly do
    instalacji na stale, tylko wtedy klopot z kuszeniem zlodzieja ..

    J.