  • 1. Data: 2013-06-12 21:06:28
    Temat: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!!
    Od: a...@g...com

    http://moto.onet.pl/aktualnosci/mitsubishi-carisma-p
    rzejechalo-milion-kilometrow/n4p75

    ???
    sciema pewnie....

  • 2. Data: 2013-06-13 00:09:28
    Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!!
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-06-12 21:06, a...@g...com pisze:
    > http://moto.onet.pl/aktualnosci/mitsubishi-carisma-p
    rzejechalo-milion-kilometrow/n4p75

    > ???
    > sciema pewnie....

    jaka ściema, polowe aut w Polsce robi takie przebiegi, bo wszystkie
    liczniki są kręcone z miliona na 160 tys ;)

  • 3. Data: 2013-06-13 00:15:22
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-06-12 21:06, a...@g...com pisze:
    > http://moto.onet.pl/aktualnosci/mitsubishi-carisma-p
    rzejechalo-milion-kilometrow/n4p75

    > ???
    > sciema pewnie....

    a niby dlaczego gówno pod maską?
    Volvo używało dokładnie tych samych silników i robiły przebiegi że aż miło

  • 4. Data: 2013-06-13 01:07:01
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 12 czerwca 2013 21:06:28 UTC+2 użytkownik a...@g...com
    napisał:
    > http://moto.onet.pl/aktualnosci/mitsubishi-carisma-p
    rzejechalo-milion-kilometrow/n4p75

    > ???
    >
    > sciema pewnie....

    Jaka ściema. Cienkim przez 17 lat zrobiłem dwa miliony kilometrów. Opony oryginalne.
    W jednym kole powietrze od początku to samo. Pali 2,3 litra na setkę.

  • 5. Data: 2013-06-13 09:04:49
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Zużył aż 5 kompletów tarcz. Ja mam niecałe 240 tys. km i dożynam
    czwarty komplet :>

    L.

  • 6. Data: 2013-06-13 10:25:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 12 Jun 2013 12:06:28 -0700 (PDT), w
    <a...@g...c
    om>, a...@g...com
    napisał(-a):

    > http://moto.onet.pl/aktualnosci/mitsubishi-carisma-p
    rzejechalo-milion-kilometrow/n4p75

    > ???
    > sciema pewnie....

    Duży Fiat na słynnym teście na A4 też sporo przejechał :).

  • 7. Data: 2013-06-13 10:30:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości
    >Zużył aż 5 kompletów tarcz. Ja mam niecałe 240 tys. km i dożynam
    >czwarty komplet :>

    Sa dwie mozliwosci:

    a) glupio jezdzisz i co chwile hamujesz,
    b) wymieniasz tarcze jak fabryka przykazala, gdy im milimetr ubedzie,
    a przeciez wszyscy wiedza ze wymienia sie jak milimetr zostanie :-)

    J.

  • 8. Data: 2013-06-13 10:55:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
    Wed, 12 Jun 2013 12:06:28 -0700 (PDT), w
    rzejechalo-milion-kilometrow/n4p75

    >Duży Fiat na słynnym teście na A4 też sporo przejechał :).

    50 tys km.
    Przy czym egzemplarz byl tak sobie seryjny - przed testem go
    rozebrano, np przeswietlono korbowody, zlozono z powrotem, a i tak
    wypalilo mu dziure w tloku.

    Mercedes w 2005 zrobil podobny test - ale dojechal do 100 tys mil.
    Ciekawa jest predkosc 224km/h srednio, to musialy chyba non-stop z
    pedalem w podlodze jechac ... chyba ze odejmuja czas na serwisy, bo to
    przeciez opony trzeba zmieniac, olej pare razy, filtry ...

    Wiec niech nik nie mowi ze diesle nie lubia szybkiej jazdy
    http://www.auto123.com/en/news/mercedes-benz-e320-cd
    i-sets-world-speed-records-for-diesel?artid=40156

    J.

  • 9. Data: 2013-06-13 11:12:04
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Jun 13, 10:30 am, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Sa dwie mozliwosci:
    >
    > a) glupio jezdzisz i co chwile hamujesz,
    > b) wymieniasz tarcze jak fabryka przykazala, gdy im milimetr ubedzie,
    > a przeciez wszyscy wiedza ze wymienia sie jak milimetr zostanie :-)

    Jest trzecia:
    Hamuję oszczędnie, ale woldzwagen zamontował do octavii tarcze, które
    nadałyby się do cienkocienko, efektem czego schodzą w oczach :>

    L.

  • 10. Data: 2013-06-13 12:54:53
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-06-13 11:12, Lisciasty pisze:

    > Jest trzecia:
    > Hamuję oszczędnie, ale woldzwagen zamontował do octavii tarcze, które
    > nadałyby się do cienkocienko, efektem czego schodzą w oczach :>

    Szkoda, że do tego nie zrobił tarcz, które musiałbyś kupować oryginalne.
    Bo zamienników nikomu nie chciałoby się dziergać. To by mieli biznes na
    serwisie.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl