  • 361. Data: 2015-05-28 14:51:50
    Temat: Re: rondo
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 28 May 2015 13:45:19 +0200
    LordBluzg(R) <s...@o...com> wrote:

    > art 45.1 pkt 4

    "4) wykorzystywania drogi lub poszczególnych jej części w sposób niezgodny z
    przeznaczeniem, chyba że przepisy szczegółowe stanowią inaczej;"

    No więc gdzie tu sposób niezgodny z przeznaczeniem?
    Jest droga? Jest.
    Mogę na drodze zmieniać pasy? Mogę.
    Zabrania mi coś zmiany pasa na skrzyżowaniu? Nie.
    Wolno wyprzedzać na rondzie? Wolno.
    Wolno na rondzie zmieniać pasy? Wolno, inaczej nie byłoby rond wielopasowych.

    Wiec?

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 362. Data: 2015-05-28 15:05:53
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-05-28 o 14:51, szerszen pisze:

    > "4) wykorzystywania drogi lub poszczególnych jej części w sposób niezgodny z
    przeznaczeniem, chyba że przepisy szczegółowe stanowią inaczej;"

    > No więc gdzie tu sposób niezgodny z przeznaczeniem?

    Zmiana pasa ruchu, który jest przeznaczony dla innego kierunku oraz
    interpretacja przez Ciebie linii przerywanej, która nie dotyczy tego
    kierunku.

    > Zabrania mi coś zmiany pasa na skrzyżowaniu? Nie.

    Art który podałem. Na wielu skrzyżowaniach są wymalowane pasy różnie. W
    momencie przecinania się kierunków ruchu, pasów nie ma. Ty korzystajac z
    tego, że nagle linia ciągła MUSI BYĆ przerwana dla innego kierunku
    ruchu, uzurpujesz sobie prawo do tego iż ta przerywana należy do
    Twojego kierunku. Art 45.1.4 wyjaśnie że nie. Tak jest na wielu
    skrzyżowaniach. Nie tylko chodzi o pasy ale o zasady ogólne, z których
    wywodzi się ruch prawostronny i utrzymanie bezpieczeństwa w ruchu.

    > Wolno wyprzedzać na rondzie? Wolno.
    > Wolno na rondzie zmieniać pasy? Wolno, inaczej nie byłoby rond wielopasowych.

    A ja spadnie śnieg i pasów nie widać to wolno jeździć sobie dowolnie?

    > Wiec?

    Więc?

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 363. Data: 2015-05-28 15:51:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello LordBluzg(R),

    Thursday, May 28, 2015, 3:05:53 PM, you wrote:

    > Zmiana pasa ruchu, który jest przeznaczony dla innego kierunku oraz
    > interpretacja przez Ciebie linii przerywanej, która nie dotyczy tego
    > kierunku.

    Pierdolisz od rzeczy. Dla takich celów jest linia jednostronnie
    przerywana - jedynie ona wyznacza możliwość jej przekroczenia z jednej
    strony.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 364. Data: 2015-05-28 16:01:41
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 28 May 2015 15:05:53 +0200
    LordBluzg(R) <s...@o...com> wrote:

    > Zmiana pasa ruchu, który jest przeznaczony dla innego kierunku oraz
    > interpretacja przez Ciebie linii przerywanej, która nie dotyczy tego
    > kierunku.

    Ale to twoja niczym nie poparta interpretacja czyichś intencji.

> [...]
    > tego, że nagle linia ciągła MUSI BYĆ przerwana dla innego kierunku
    > ruchu, uzurpujesz sobie prawo do tego iż ta przerywana należy do

    Ja sobie nic nie uzurpuje, jest linia jednostronnie przerywana w osi mojego pasa?
    Jest.
    Mogę zgodnie z przepisami ją przekroczyć? Mogę.

    Ja nie jestem wróżka, ty też nie, więc nie masz żadnego dowodu na to, że ona jest nie
    dla mnie.

    > Art 45.1.4 wyjaśnie że nie.

    Chyba w Twojej alternatywnej rzeczywistości.

    Miotasz się jak ryba bez wody, nie masz nic na poparcie swojej tezy, a przepisy które
    co chwila przytaczasz, to z jednej strony, to z innej, nijak się mają do tego co
    starasz się udowodnić.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 365. Data: 2015-05-29 00:30:31
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "RoMan Mandziejewicz" wydumał(a) w wiadomości ID
    > Pierdolisz od rzeczy. Dla takich celów jest linia jednostronnie
    > przerywana - jedynie ona wyznacza możliwość jej przekroczenia z jednej
    > strony.
    > [...]

    Dokładnie tak jest na omawianym rondzie. Linia jednostronnie przerywana. Po prawej
    jest przerywana a po lewej ciągła.

    Teraz inaczej. Dojeżdżasz do skrzyżowania i masz przed sobą 2 linie ciągłe
    (poprzecznie) a chcesz jechać na wprost. Możesz je przeciąć?
    Nie, nie możesz. Dlatego od TWOJEJ strony MUSI być linia przerywana, żebyś mógł ją
    przekroczyć/przejechać skrzyżowanie na wprost. Szerszen, uznaje jednak że ta linia
    przerywana jednostronnie jest dla NIEGO/z poprzecznego kierunku (kurwa specjalnie),
    zeby móg zmienić pas z prawego na lewy.
    Teraz czaisz?
    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))

  • 366. Data: 2015-05-29 00:34:54
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "szerszen" wydumał(a) w wiadomości ID
    > Ale to twoja niczym nie poparta interpretacja czyichś intencji.

    Nie, nie moja ale wynikająca z przecinania się kierunków jazdy.

> [...]
    > Jest. Mogę zgodnie z przepisami ją przekroczyć? Mogę.
    > Ja nie jestem wróżka, ty też nie, więc nie masz żadnego dowodu na to, że ona jest

    Masz znak F-10, który nakazuje ci jazdę na określonym pasie. Po opuszczeniu
    skrzyżowania możesz sobie zmieniać pasy jak Ci pasuje.

> [...]
    > które co chwila przytaczasz, to z jednej strony, to z innej, nijak się mają do tego

    Jak zapłacisz za cwaniactwo, to możesz się odwoływać nawet do Sztrasbóórga :)

  • 367. Data: 2015-05-29 10:38:47
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 29 May 2015 00:34:54 +0200
    LordBluzg(R) <s...@o...com> wrote:

    > Nie, nie moja ale wynikająca z przecinania się kierunków jazdy.

    Nie, to ty zakładasz, że jakby te kierunki się nie przecinały, to tam byłaby linia
    ciągła. Nie wiesz tego.

    > Masz znak F-10, który nakazuje ci jazdę na określonym pasie. Po opuszczeniu
    skrzyżowania możesz sobie zmieniać pasy jak Ci pasuje.

    Do tego że F10 nie dotyczy zmiany pasa, to już doszliśmy, więc skończ z tym
    argumentem.

    > Jak zapłacisz za cwaniactwo, to możesz się odwoływać nawet do Sztrasbóórga :)

    Jeśli kiedykolwiek dojdzie do takiej sytuacji, to sprawa skończy sie w sądzie i sie
    wtedy okaże co i jak ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 368. Data: 2015-06-01 08:29:02
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    LordBluzg(R) <s...@o...com> wrote:

    > Masz znak F-10, który nakazuje ci jazdę na określonym pasie. Po opuszczeniu
    skrzyżowania możesz sobie zmieniać pasy jak Ci pasuje.

    Ok i teraz pytanie do Ciebie za 100 punktów, jak się to ma do Twoje ideii ;)

    http://tnij.org/vfehzik skrzyżowanie Marsa/Płowiecka. Na wjeździe masz masz F10, 3
    pasy, prawy w prawo, środkowy prosto i w lewo, lewy nieważne. Jak się w takim razie
    ma według Ciebie ten znak, do intencji wymalowanych pasów na pokazanym zjeździe ze
    środkowego pasa? ;)

    Pewnie też zaraz będziesz twierdził, że jak wjechałem tym zjazdem (od dołu, od Trasy
    Siekierkowskiej) to nie jest to mój kierunek i ta linia nie jest dla mnie i w razie z
    potrzeby nie mogę z niej skorzystać i skręcić w prawo, w Płowiecką. ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 369. Data: 2015-06-02 00:38:55
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

> [...]
    > razie z potrzeby nie mogę z niej skorzystać i skręcić w prawo, w Płowiecką. ;)

    To inaczej: https://goo.gl/maps/Xqg00 czy na widocznej przerywanej linii na odcinku
    kilku metrów, możesz zmienić pas z lewego na prawy i odwrotnie? To zwykłe
    skrzyżowanie.

  • 370. Data: 2015-06-02 08:32:25
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 2 Jun 2015 00:38:55 +0200
    LordBluzg(R) <s...@o...com> wrote:

    > To inaczej

    Nie inaczej, tylko odpowiedz na pytanie ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń