-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: szerszen <s...@t...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: rondo
Date: Wed, 20 May 2015 09:57:03 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 17
Message-ID: <2...@t...pl>
References: <554b7136$0$8376$65785112@news.neostrada.pl>
<mindte$rv5$1@node1.news.atman.pl> <mjf3si$vqu$1@mx1.internetia.pl>
<2...@t...pl>
<mjf7li$fdv$1@mx1.internetia.pl>
<2...@t...pl>
<mjfc0a$130$1@mx1.internetia.pl> <mjfeeq$jn6$1@dont-email.me>
<mjfggm$j4a$1@mx1.internetia.pl> <mjfh3p$tua$1@dont-email.me>
<mjfhvi$oq1$1@mx1.internetia.pl> <mjfi51$2fr$1@dont-email.me>
<mjfj8q$trr$1@mx1.internetia.pl> <mjfjh4$8a0$1@dont-email.me>
<mjflcb$6dj$1@mx1.internetia.pl> <mjg3j4$e2u$1@dont-email.me>
<mjg50v$4i1$1@mx1.internetia.pl> <mjg556$krr$1@dont-email.me>
<mjg5hr$6l5$1@mx1.internetia.pl> <mjg61t$oof$1@dont-email.me>
<mjgaqj$r1p$1@mx1.internetia.pl> <mjgb75$dfq$1@dont-email.me>
<mjgbok$uis$1@mx1.internetia.pl>
<2...@t...pl>
<mjhcvp$rib$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 93.157.70.172
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1432108623 28441 93.157.70.172 (20 May 2015 07:57:03
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 20 May 2015 07:57:03 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Sylpheed 3.4.2 (GTK+ 2.10.14; i686-pc-mingw32)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562521
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 20 May 2015 09:26:11 +0200
LordBluzg(R) <s...@o...com> wrote:
> Widać jak czytasz ze zrozumieniem :> Podałem wykładnię art 22/3 dlaczego
> nie możesz zmienić pasa ale ją olałeś, tak samo jak olewasz znaki :)
No i?
Zrozum, ten przepis nie zabrania Ci zmieniać pasa. Mało tego, nie ruzumiesz go
zupełnie. Punkt 3 odnosi się do punktu 2, punkt 2 mówi o zajęciu określonej pozycji
na pasie, jeśli się chce skręcić.
Czyli tłumacząć Ci. Jedziesz pasem bez znaków z rodziny P-8, chesz skręcić w lewo,
zatem zgodnie z Art. 22.2. musisz się zbliżyć do lewej krawędzi jezdni/pasa i dopiero
wykonać manewr. Teraz jedziesz pasem z P-8b, więc teoretycznie zgodnie z Art. 22.2
musiałbyś zrobić to samo, ale ponieważ masz Art. 22.3 który w takiej sytuacji wyłącza
Art. 22.2 nie musisz się zbliżać do lewej krawędzi jezdni ponieważ dopuszczona jest z
tego pasa jazda wyłącznie w jednym "lewym" kierunku.
Zrozumiałeś?
--
pozdrawiam
szerszeń
Następne wpisy z tego wątku
- 20.05.15 10:01 LordBluzg(R)
- 20.05.15 10:20 J.F.
- 20.05.15 10:45 LordBluzg(R)
- 20.05.15 10:56 LordBluzg(R)
- 20.05.15 11:03 szerszen
- 20.05.15 11:09 szerszen
- 20.05.15 11:11 szerszen
- 20.05.15 11:19 LordBluzg(R)
- 20.05.15 12:13 szerszen
- 20.05.15 13:38 LordBluzg(R)
- 20.05.15 13:48 szerszen
- 21.05.15 01:00 LordBluzg(R)
- 21.05.15 15:22 Myjk
- 24.05.15 17:17 Shrek
- 25.05.15 10:33 szerszen
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Szukam monitora HDMI ok. 4"
- 2024-12-16 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Akwarium w aucie
- 2024-12-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-12-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-12-16 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz