  • Data: 2015-05-20 09:57:03
    Temat: Re: rondo
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    LordBluzg(R) <s...@o...com> wrote:

    > Widać jak czytasz ze zrozumieniem :> Podałem wykładnię art 22/3 dlaczego
    > nie możesz zmienić pasa ale ją olałeś, tak samo jak olewasz znaki :)

    No i?
    Zrozum, ten przepis nie zabrania Ci zmieniać pasa. Mało tego, nie ruzumiesz go
    zupełnie. Punkt 3 odnosi się do punktu 2, punkt 2 mówi o zajęciu określonej pozycji
    na pasie, jeśli się chce skręcić.

    Czyli tłumacząć Ci. Jedziesz pasem bez znaków z rodziny P-8, chesz skręcić w lewo,
    zatem zgodnie z Art. 22.2. musisz się zbliżyć do lewej krawędzi jezdni/pasa i dopiero
    wykonać manewr. Teraz jedziesz pasem z P-8b, więc teoretycznie zgodnie z Art. 22.2
    musiałbyś zrobić to samo, ale ponieważ masz Art. 22.3 który w takiej sytuacji wyłącza
    Art. 22.2 nie musisz się zbliżać do lewej krawędzi jezdni ponieważ dopuszczona jest z
    tego pasa jazda wyłącznie w jednym "lewym" kierunku.

    Zrozumiałeś?

    --
    pozdrawiam
    szerszeń