  • Data: 2013-12-25 18:19:47
    Temat: Re: rewolucja w smartfonach...
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25/12/2013 16:09, Arivald wrote:

    > http://www.arest.pl/konfiguracja-723711
    >
    > APU Amd to ten sam typ układu co w konsolach, tyle że konsole mają 8-mio
    > wątkowe procesory, a ten APU tylko 4 wątki.

    To są rdzenie, nie wątki, a 8 a 4 rdzenie mogą zrobić różnicę. No i to,
    co ma PS4 korzysta z nowszej architektury GPU. Poza tym PS4 ma ten cały
    GDDR5, może być szybsze niż DDR3 1333MHz z tej konfiguracji. I nie wiem,
    czy tez zasilacz uciągnie tę konfigurację, ale jakbyś chciał wziąć coś
    mocniejszego, żeby dorównać PS4, to i zasilacz raczej będziesz musiał
    mieć mocniejszy.