    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.fantastyka.sf-f
    Subject: Re: rewolucja w smartfonach...
    Date: Fri, 13 Dec 2013 04:23:57 +0100

    "Mr. Misio" l8dm4p$i6a$...@n...news.atman.pl

    > No tak jak obecnie lap/pc z wgranym oemem.

    Ale te obecnie wgrane czasami kosztują.

    > ale po co kombinacje, po prostu plik ISO wgrany na karte SD, nazwany
    autorun-install-android.iso

    > i bios czy inny wynalazek pytajacy, z czego zbootowac i pozwalajacy wybrac z
    ktorego iso (moze byc .bin)

    > przeciez wszystkie rozwiazania sa juz od dawna

    > skoro smartfon/tablet to obecnie 4-rdzeniowe komputery z dyskami ssd - to nie widze
    zadnych problemow :)

    Więc podaj mi stronę WWW, za którą ktoś (producenci
    telefonów czy Google) odpowiada, na której są takie pliki.

    Na razie raczej tyko na stronie producenta można znaleźć gotowe updaty.
    (z masą badziewia typu angry bird)

    Fajnie ;) też wygląda updejtowanie Monstera...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'