  • Data: 2013-12-13 07:08:42
    Temat: Re: rewolucja w smartfonach...
    Od: Arivald <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Mr. Misio" l8dm4p$i6a$...@n...news.atman.pl

    > Ale te obecnie wgrane czasami kosztują.

    > Więc podaj mi stronę WWW, za którą ktoś (producenci
    > telefonów czy Google) odpowiada, na której są takie pliki.

    www.modaco.com, www.xda-developers.com, www.cyanogenmod.org,
    www.ubuntu.com/phone

    Dla Nexusów i innych popularnych modeli jest pełno różnych wersji OS.

    I nie wymagaj żeby to producent sprzętu dostarczał alternatywny OS.
    Producent dostarcza podstawowy OS, zmieniasz go na własną rękę.

    A i tak większość użytkowników nic nie zmienia, używa oryginalnego OS.

    --
    Arivald