    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 12 Oct 2013 14:02:28 -0700 (PDT)
    Subject: Re: rewolucja w OC
    From: k...@g...com

    W dniu sobota, 12 października 2013 21:00:41 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Aha, ty cos twierdzisz (bez podania przyczyny) a my mamy udowodnić, ze
    >
    > twoje twierdzenie jest zmyslone?
    >

    > Ale my ci pokazalismy ze błądzisz:
    >
    > - nie ma takich aktów prawnych które ustanawiałyby ustalanie cen przez
    >
    > Panstwo
    >
    > - ceny ustalaja towarzystwa
    >
    > - ty jestes niewiarygodny bo sam kiedys napisałes ze nie potrzebujesz byc
    >
    > wiarygodny na usenecie.
    >

    > cbdu.
    >

    > --

> [...]

    Bo nie potrzebuję być wiarygodny w necie. Co nie znaczy że wszystko co napiszę jest
    nieprawdą. Człowiek myślący jak przeczyta warunki obliczania składki, te z ustawy o
    oc. To zauważy że ubezpieczyciele są mocno ubezwłasnowolnieni. Z`wolnym rynkiem nie
    ma nic wspólnego. Może nie podają stawki bazowej żeby nie wkurwić kilku milionów
    kierowców. Ktoś napisał że nawet w PRL nie było urzędowych stawek OC. Nieprawda,
    były. Na początku każdego roku były podawane w publikatorach, znaczy sie w gazetach
    radiu i telewizji. Pamiętam jak dziś by to było że był podział na pojemność i w
    zakresie od chyba 900 do 1499 było dopisane że dotyczy samochodów Warszawa chociaż
    miały większe niż 1499 silniki. Skąd bym to wiedział jak by tego nie było?