  • Data: 2013-10-13 08:59:54
    Temat: Re: rewolucja w OC
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Sun, 13 Oct 2013 02:07:40 +0200 osobnik zwany Tomasz Pyra
    napisał:

    > AFAIK nadzór ubezpieczeń jak najbardziej ma.

    a potrafisz wskazać przepis? czy tylko Ci się wydaje

    >Są dość sztywne ramy w
    > których ubezpieczyciele muszą się poruszać.

    stawek? nie. Jedynym ograniczeniem jest to, że nie mogą odmówić
    ubezpiezeniea OC ale mogą dać zaporową stawkę. I ograniczone są
    procentowe zwyżki/zniżki. Jak z tego wywnioskować, ze państwo ustala
    stawki?

    > Np. nie mają prawa narzucić zaporowej stawki (czy też odmówić
    > ubezpieczenia) kierowcy co do którego historia szkodowości jest taka, że
    > wiadomo że więcej powoduje szkód niż zapłaci składki.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?