  • 1. Data: 2009-12-23 19:12:39
    Temat: [req] bateria 3V do lutowania
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    widzieliście gdzieś (a może wiecie kto na allegro) baterie 3V z
    przyspawanymi końcówkami do lutowania? można prosić o jakiś namiar?

  • 2. Data: 2009-12-23 19:33:21
    Temat: Re: [req] bateria 3V do lutowania
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    identifikator: 20040501 wrote:
    > widzieliście gdzieś (a może wiecie kto na allegro) baterie 3V z
    > przyspawanymi końcówkami do lutowania? można prosić o jakiś namiar?

    w którym kierunku te nóżki ??

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 3. Data: 2009-12-23 19:35:28
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    identifikator: 20040501 wrote:
    > widzieliście gdzieś (a może wiecie kto na allegro) baterie 3V z
    > przyspawanymi końcówkami do lutowania? można prosić o jakiś namiar?

    http://www.allegro.pl/item839395912_bat_litowa_3v_cr
    _2032h_do_druku_9288.html
    http://www.allegro.pl/item849227540_bat_litowa_3v_cr
    _2032v_do_druku_9174.html

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 4. Data: 2009-12-23 20:00:11
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:hgtq7u$8u$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > widzieliście gdzieś (a może wiecie kto na allegro) baterie 3V z
    > przyspawanymi końcówkami do lutowania? można prosić o jakiś namiar?
    Musi być allegro? Może Batimex?
    http://www.batimex.pl

  • 5. Data: 2009-12-23 20:50:07
    Temat: [req] kabelek USB->RS232
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    dzięki, a widzieliście może gdzieś kabelek USB->RS232 ale taki, żeby
    elektronikę miał przy wtyczce USB, żeby można było obciąć wtyk RS232 i taki
    kabel przylutować do płytki? ewentualnie jak to zrobić, żeby to ładnie
    wyglądało? i było tanie ;o)...

  • 6. Data: 2009-12-23 22:27:36
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
    > widzieliście gdzieś (a może wiecie kto na allegro) baterie 3V z
    > przyspawanymi końcówkami do lutowania? można prosić o jakiś namiar?

    A to ciężko dolutować sobie kabelki? :)

  • 7. Data: 2009-12-23 22:44:58
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Nex@pl pisze:

    > A to ciężko dolutować sobie kabelki? :)
    ja kiedyś takie kabelki lutowałem, tyle ze słabo mi to szło. coś zrobiło
    "dup" i blaszkę z tej baterii miałem wbitą w czoło, a zawartość w oku.
    czyścili mi je potem na pogotowiu :(

    ToMasz

  • 8. Data: 2009-12-23 22:52:17
    Temat: Re: [req] kabelek USB->RS232
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

> [...]
    > elektronikę miał przy wtyczce USB, żeby można było obciąć wtyk RS232 i
    > taki kabel przylutować do płytki? ewentualnie jak to zrobić, żeby to

    Kazdy stary ericssn

    MAc
    mrn

  • 9. Data: 2009-12-24 01:26:06
    Od: Konop <k...@g...pl>

> [...]
    > elektronikę miał przy wtyczce USB, żeby można było obciąć wtyk RS232 i
    > taki kabel przylutować do płytki? ewentualnie jak to zrobić, żeby to

    Szukaj kabelka do Nokii 6030 ;)...

    Pozdrawiam
    Konop

  • 10. Data: 2009-12-24 01:26:55
    Od: Konop <k...@g...pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
    > widzieliście gdzieś (a może wiecie kto na allegro) baterie 3V z
    > przyspawanymi końcówkami do lutowania? można prosić o jakiś namiar?
    Coś takiego??
    http://www.seguro.pl/sklep/?zobacz=4863&producent=

    Pozdrawiam
    Konop