  • 41. Data: 2012-01-11 12:13:27
    Temat: Re: reklama w TV dot. oplat abonamentu
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-11 12:53, pawell32 pisze:

    > co ciekawsze od kilku miesięcy (może i dalej, ale nie wiem
    > bo rzadko bywam) widzę recepty drukowane, to o czym
    > tak wiele się ostatnio mówiło.

    A wiecie że system numerowania recept z 1 stycznia się zmienił?
    Trzeba zaktualizować oprogramowanie (kasa) trzeba na czas dostarczyć
    lekarzom ich nowe pule numerów. Efekt: masa recept jest nieważnych i bez
    protestu lekarzy.
    http://www.katowice.oia.pl/wpisy-act-more-id-4550.ht
    ml

    PS. Recepty od kilku lat są drukowane każda z unikalnym numerem.
    Robią to albo firmy usługowo albo sami lekarze jeśli mają komputer (kasa
    na soft) Niby to jest logiczne kod paskowy-numer-weryfikacja...
    tylko że to kosztuje!!! A teraz jeszcze zmiana numeracji.
    Pewnie "komputery dla każdego lekarza" by się już dawno zwróciły.
    Ups... ale się ntg zrobiło :-)

  • 42. Data: 2012-01-12 01:11:58
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > niestety mylisz się.
    > w niedzielę na finale WOŚP w Lublinie stałem cały dzień obok ciężarówki z
    > cytologią i mammografią. jak myślisz ile kobiet przyszło? osobiście
    > widzialem 5 kobiet.
    > a wszystko za FREE.
    > do nas do kina 5d stała kolejka średnio 50-70 osób non stop od 11 do 20.30
    > i jeszcze z 50 odesłaliśmy.

    Nie myli się tak bardzo. Pieniądze są źle gospodarowane. Ile osób wiedziało,
    że moża będzie zrobić takie badania? Podejrzewam, że bardzo mało. Są
    pPieniądze na podstawienie ciężarówki z mammografem na imprezę, ale jak ktoś
    się chce przebadać w normalny dzień, to najbliższe terminy za 3 miesiące.
    Kolegał szukał w zeszlym roku, dla kogoś z rodziny, wolnego terminu na
    badanie tomografem. W Warszawie terminy oczekiwania po 2-3 miesiące. Jeśli
    zapłacisz, to natychmiast. Ktoś mu doradził, żeby dzwonił po całym
    województwie. Znałazł, chyba w Legionowie, badania robią praktycznie od
    ręki. Dostali duże zlecenie z NFZ, że nie mają nawet tylu chętnych, żeby
    wykorzystać wszystkie środki. Dlaczego nie można rozdzielać tego
    "dynamicznie" według potrzeb tam gdzie jest najwięcej pacjentów?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 43. Data: 2012-01-12 15:54:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:

> [...]
    > miesiące.
    > Kolegał szukał w zeszlym roku, dla kogoś z rodziny, wolnego terminu na

    Ale widzisz różnicę pomiędzy mammografem a tomografem?

  • 44. Data: 2012-01-12 20:38:07
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    > wiadomości news:

    > Ale widzisz różnicę pomiędzy mammografem a tomografem?

    Podałem jako przykład, o którym ostatnio słyszałem.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 45. Data: 2012-01-12 20:58:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:jengpk$s1l$1@inews.gazeta.pl...

    > Podałem jako przykład, o którym ostatnio słyszałem.

    Nie bardzo trafiony, to tak jakbyś mówił o dostępności w Polsce pociągów,
    bazując na częstotliwości kursowania TGV po naszych torach.

  • 46. Data: 2012-01-13 10:56:35
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    >
    > Nie bardzo trafiony, to tak jakbyś mówił o dostępności w Polsce pociągów,
    > bazując na częstotliwości kursowania TGV po naszych torach.

    OK. Specjalnie dla Ciebie wycofuję ten przykład.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba