  • 11. Data: 2011-12-09 15:44:59
    Temat: Re: regeneracja turbin - macie rozeznanie?
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Bartek" <N...@p...fm> wrote in message
    news:jbq6a7$5t0$1@node2.news.atman.pl...
    > witam,
    > zadzwonił do mnie kolega z pytaniem czy wiem, g gdzie zadzwonić i czy coś
    > polecę - regenerację turbin z wyważeniem.
    > może ktoś zwas kiedyś badał temat?
    > jakiej firmie warto zaufać?
    transturbo z Mielca firma polecana na forum Golfa, sam korzystałem co prawda
    dopiero jakieś 2kkm przejechałem na niej ale zastrzeżeń nie mam, gośc konkretny,
    odpowiada rzeczowo na wszystkie pytania kontakt dobry jak na razie moge również
    polecić. Aha ja dałem 1000zł za regenerowaną turbinę do 1.9tdi ALH z tym ze przy
    zwrocie starej 500zł zwracają.

    Pzdr
    Piotrek

  • 12. Data: 2011-12-09 16:56:03
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-12-09 15:44, X-Man pisze:
> [...]
    > jak na razie moge również polecić. Aha ja dałem 1000zł za regenerowaną
    > turbinę do 1.9tdi ALH z tym ze przy zwrocie starej 500zł zwracają.

    Ale ALH to 90KM i turbo bez zmiennej geometrii, tak?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2011-12-10 00:50:15
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> wrote in message
    > Ale ALH to 90KM i turbo bez zmiennej geometrii, tak?

    ALH ma zmienną geometrię (AGR miał stałą)a jeśli chodzi o oryginalne części do
    turbin to są dostępne części firmy Mellett która swego czasu była częścią
    Garetta (czy jakos tak) więc jakość powinna być zbliżona do oryginału.

    Pzdr
    Piotrek

  • 14. Data: 2011-12-28 11:58:03
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    witam,

    sam sobie odpowiem i może komuś podpowiem:
    auto pojedzie na sprawdzenie turbo i ew. roboty do firmy
    www.inter-turbo.pl

    ktoś polecił ja sprawdziłem kontakt, wydają się przyzwoici - robią na
    częściach melett,

    dają rok gwarancji bez limitu kilometrów.

    zobacyzmy.

    wygląda jednak na to że turbina jest przyzwoita, coś tam wydmuchało
    uszczelkę nieco, ale skoro rabat był na turbo to turbo będzie zrobione.;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek