eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKupno Mercedes E W211, 163KM
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2011-12-08 09:41:53
    Temat: Kupno Mercedes E W211, 163KM
    Od: " Makanaki" <m...@g...pl>

    Witam, planuję zakup mercedesa w211 (W-200 kompressor 163 KM)

    W związku z tym mam pytanie:

    - czy warto (rocznik 2005, cena około 50K, przebieg 150 tys. km) ?
    - czy taki silnik (163KM) będzie odpowiedni (nie będzie ospały ?)
    - na jakie mogę liczyć spalanie &#8211; głównie będę jeździł na trasie.
    - czy w tym modelu z tym silnikiem da się założyć gaz ? (kompressor!) ?
    - jakie mogą być dodatkowe koszty (wymiana elementów eksploatacyjnych) ?
    - słyszałem że w211 są dość awaryjne. Czy awarie to jakieś poważne rzeczy
    uniemożliwiające jazdę, czy &#8220;tylko&#8221; denerwujące pierdoły ?
    - czy z takim modelem można jechać w razie potrzeby do średnio zaawansowanego
    mechanika czy też skazany jestem na aso ich osprzęt diagnostyczny, komputery ?

    Bardzo proszę o wypowiedź osób które miały jakąkolwiek styczność z tym modelem
    i/lub silnikiem


    Pozdro,
    M.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 2. Data: 2011-12-08 10:29:23
    Temat: Re: Kupno Mercedes E W211, 163KM
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-12-08 09:41, Makanaki pisze:
    > Witam, planuję zakup mercedesa w211 (W-200 kompressor 163 KM)
    >
    > W związku z tym mam pytanie:
    >
    > - czy warto (rocznik 2005, cena około 50K, przebieg 150 tys. km) ?
    > - czy taki silnik (163KM) będzie odpowiedni (nie będzie ospały ?)
    > - na jakie mogę liczyć spalanie&#8211; głównie będę jeździł na trasie.
    > - czy w tym modelu z tym silnikiem da się założyć gaz ? (kompressor!) ?
    > - jakie mogą być dodatkowe koszty (wymiana elementów eksploatacyjnych) ?
    > - słyszałem że w211 są dość awaryjne. Czy awarie to jakieś poważne rzeczy
    > uniemożliwiające jazdę, czy&#8220;tylko&#8221; denerwujące pierdoły ?
    > - czy z takim modelem można jechać w razie potrzeby do średnio zaawansowanego
    > mechanika czy też skazany jestem na aso ich osprzęt diagnostyczny, komputery ?
    >
    > Bardzo proszę o wypowiedź osób które miały jakąkolwiek styczność z tym modelem
    > i/lub silnikiem
    >
    >
    > Pozdro,
    > M.
    >

    Miałem styczność z tym modelem, ale nie z takim silnikiem (270CDI).
    Generalnie pada elektronika, której jest w pip w tym modelu. Co do gazu
    to najlepiej podzwoń po zakładach od LPG i się popytaj o gaz do tego
    silnika. Albo wejdź na forum lpg i tam poszukaj.
    Co do W211 to czytałem na jakimś forum (i znajomy taksiarz potwierdził),
    że jakiś moduł/sterownik od hamulców wysiada po 300 tyś krotnym
    wciśnięciu pedału hamulca. Wymiana sterownika w ASO ok. 5k PLN. Podobno
    są jacyś magicy co to przeprogramują i kasują coś ok. 2k PLN.
    Generalnie autko fajne, duże, komfortowe, ale ta wszechobecna elektronika...
    Co do kosztów eksploatacyjnych to na pewno swoje wypije taka benzyna,
    klocki, tarcze czy inne pierdoły są droższe niż np. do passata, ale nie
    aż tak bardzo. Generalnie do serwisowania W211 trzeba mieć kogoś kto ma
    sprzęt i niezła wiedzę na temat merca lub korzystać z ASO.
    Jak auto zadbane, niebite, serwisowane w porządnym warsztacie to myślę
    że warto się zastanowić nam nim. Ale jeżeli wydasz wszystkie pieniądze
    na kupno auta i nie będziesz miał kasiory na serwisowanie to sobie
    odpuść. Lepiej kupić W210 z ostatniego roku produkcji, gdzie jest dużo
    mniej elektroniki, blachy troszku gorsze, choć po lifcie już nie
    tragiczne, ale autko dużo tańsze w serwisowaniu.
    Zresztą prawdziwy Mietek skończył się na W124 :)

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: