  • 1. Data: 2011-12-08 08:50:58
    Temat: Kupował ktoś u nich auto? [WAWA Modlińska]
    Od: Łukasz Sawa <a...@o...pl>

    Witam!
    Chcę kupić auto w tym komisie http://www.autopl.eu/ z racji że
    kosztuje (jak dla mnie) dość sporo, chciał bym się dowiedzieć czy ktoś
    z grypowiczów miał z nimi jakieś doczynienia, zasłyszał gdzieś jakiś
    opinie itp.
    Mam kawałek drogi (jakieś 450km w jedną stronę) i nie chciał bym się
    naciąć...

    Pozdrawiam
    Sawa

  • 2. Data: 2011-12-08 09:31:46
    Temat: Re: Kupował ktoś u nich auto? [WAWA Modlińska]
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Łukasz Sawa nabazgrał(a):

    > Witam!
    > Chcę kupić auto w tym komisie http://www.autopl.eu/ z racji że

    Nie .. ale jak 90% aut sprzedawanych u nas ma cofnięty licznik + 50% szans
    na to że walny. Do tego Modlińska słynie z aut raczej nie idealnych :)

  • 3. Data: 2011-12-08 10:08:14
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-12-08 09:31, Chris wrote:

    > Nie .. ale jak 90% aut sprzedawanych u nas ma cofnięty licznik + 50%
    > szans na to że walny. Do tego Modlińska słynie z aut raczej nie
    > idealnych :)

    Co sie dziwic.. przedluzajaca sie budowa mostu polnocnego, wieczne
    korki do mostu Grota, sporo kolizji, silnik sie grzeje, bialolecki
    kierowca z nerwow niszczy kierownice i skubie tapicerke.

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2011-12-08 12:49:38
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-12-08, Łukasz Sawa <a...@o...pl> wrote:
> [...]
    > opinie itp.
    > Mam kawałek drogi (jakieś 450km w jedną stronę) i nie chciał bym się

    900km po samochód? Wybij to sobie z głowy.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 5. Data: 2011-12-08 13:25:09
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Łukasz Sawa nabazgrał(a):

    > Mam kawałek drogi (jakieś 450km w jedną stronę) i nie chciał bym się
    > naciąć...

    Zanim pojedziesz poproś o VIN, posprawdzaj czy gdzieś nie ma na jego temat
    informacji.
    Jak nie będzie chciał podać to od razu możesz skreślić tą sztukę i
    sprzedawcę.

  • 6. Data: 2011-12-08 14:33:35
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-12-08 08:50, Łukasz Sawa pisze:

    > Mam kawałek drogi (jakieś 450km w jedną stronę) i nie chciał bym się
    > naciąć...

    Natniesz się na 90%.
    Mniej-więcej tyle aut w komisach odbiega od stanu o jakim sprzedawca zapewnia.

  • 7. Data: 2011-12-08 16:15:44
    Od: Łukasz Sawa <a...@o...pl>

    On 8 Gru, 14:33, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    > Natniesz się na 90%.
    > Mniej-więcej tyle aut w komisach odbiega od stanu o jakim sprzedawca zapewnia.

    Tylko 90% aut ma sporo latek, ten ma 2 i jeszcze rok gwarancji,
    podjadę ze sprzedawcą do ASO zobaczymy. Miałem nadzieję że ktoś u nich
    kupował i wie co i jak...
    A co do odległości, co zrobić jak nic bliżej nie ma (2-3 lata z
    polskiego salonu, pełna dokumentacja) wszystko ściągane. Moja
    księgowo żona nie chce ściąganego (nie przetłumaczysz) a szkoda bo do
    Berlina mam 120km a do WAWy 450...

    Sawa

  • 8. Data: 2011-12-08 16:32:21
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/08/2011 08:50 AM, Łukasz Sawa wrote:
> [...]
    > opinie itp.
    > Mam kawałek drogi (jakieś 450km w jedną stronę) i nie chciał bym się

    http://www.uwagi.pl/articles/index/52/subcategory_id
    /Motoryzacja/Autokomisy

  • 9. Data: 2011-12-08 16:35:31
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-12-08 16:15, Łukasz Sawa pisze:

    > ten ma 2 i jeszcze rok gwarancji

    podejrzane ;)

  • 10. Data: 2011-12-08 22:17:23
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-12-08, Łukasz Sawa <a...@o...pl> wrote:

> [...]
    > polskiego salonu, pełna dokumentacja) wszystko ściągane. Moja
    > księgowo żona nie chce ściąganego (nie przetłumaczysz) a szkoda bo do

    Zastanów się jaka jest szansa, że ktoś sprzedaje dwuletni samochód w
    świetnym stanie i to w dodatku przez komis. Umoczysz, jak dobrze pójdzie
    to na samym dojeździe.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski