  • 1. Data: 2011-12-08 11:04:49
    Temat: Widerejestratory cd.
    Od: AZ <a...@g...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=Pm6dnnNsPp8

    Czyli spoleczni straznicy powodujacy wieksze zagrozenia niz ci co lamia
    przepisy...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2011-12-08 11:11:41
    Temat: Re: Widerejestratory cd.
    Od: Kajetan Malkontowicz <k...@m...org>

    W dniu 2011-12-08 11:04, AZ pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=Pm6dnnNsPp8
    >
    > Czyli spoleczni straznicy powodujacy wieksze zagrozenia niz ci co lamia
    > przepisy...

    Musiał mieć co kolegom na dzielni pokazać no i na jutuba wrzucić. Typowy
    drogowy idiota, co to przecież nie złamał przepisów.

    --
    pozdrowienia
    Kajetan

  • 3. Data: 2011-12-08 13:59:15
    Od: DoQ <p...@g...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=r5IJAikAK1E
    Niezła k**** z tego kamerzysty.

    --
    Paweł

  • 4. Data: 2011-12-08 14:04:19
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-12-08 11:04, AZ pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=Pm6dnnNsPp8
    > Czyli spoleczni straznicy powodujacy wieksze zagrozenia niz ci co lamia
    > przepisy...
    Ale o co tu chodzi? Jedzie auto z przyczepą, usiłuje wyprzedzić, i
    stwierdza że nie da rady, więc wraca na swój pas.
    Żadna to hańba się wycofać, choćby z powodu niepewności powodzenia tego
    manewru, tylko idiota wyprzedza i ciśnie do samego końca, choć nie ma
    pewności że uda mu się zakończyć bezpiecznie.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 5. Data: 2011-12-08 15:19:24
    Od: ToM <t...@g...pl.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-12-08 14:04, BartekK pisze:
> [...]
    > manewru, tylko idiota wyprzedza i ciśnie do samego końca, choć nie ma
    > pewności że uda mu się zakończyć bezpiecznie.

    Tu chyba chodzi o to, że kamerujący z premedytacją podjeżdża pod
    ciężarówkę mocno utrudniając powrót laweciarza na prawy pas.

    --
    Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**

  • 6. Data: 2011-12-08 17:09:51
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-12-08 15:19, ToM pisze:

    > Tu chyba chodzi o to, że kamerujący z premedytacją podjeżdża pod
    > ciężarówkę mocno utrudniając powrót laweciarza na prawy pas.

    W kilku innych filmikach również pokazuje, że jest drogową kurwą z
    klaksonem zamiast kultury.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 7. Data: 2011-12-08 18:03:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-08, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=r5IJAikAK1E
    > Niezła k**** z tego kamerzysty.

    O co Ci chodzi?! Jakis cwaniak jedzie lewym pasem i on jeszcze ma
    go wpuscic przed siebie? Never!!!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2011-12-08 18:05:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-08, BartekK <s...@N...org> wrote:
> [...]
    > manewru, tylko idiota wyprzedza i ciśnie do samego końca, choć nie ma
    > pewności że uda mu się zakończyć bezpiecznie.

    Laweciarz okej, kamerujacy przyspieszyl zeby uniemozliwic powrot
    laweciarza gdy sie wycofa. Pewnie liczyl na jakas efektowna czolowke
    ktora by mial nagrana i moglby ja ogladac w domu a radosc rozpierala by
    jego dusze.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2011-12-08 18:12:49
    Od: "Lopez" <l...@b...pl>

    ani chybi to musial byc Pa_blo

  • 10. Data: 2011-12-08 20:08:54
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 08 Dec 2011 15:19:24 +0100, ToM napisał(a):

    > kamerujący

    Uzus, jego mać...

    AK