    From: "Bartek" <N...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: regeneracja turbin - macie rozeznanie?
    Date: Wed, 28 Dec 2011 11:58:03 +0100

    witam,

    sam sobie odpowiem i może komuś podpowiem:
    auto pojedzie na sprawdzenie turbo i ew. roboty do firmy
    www.inter-turbo.pl

    ktoś polecił ja sprawdziłem kontakt, wydają się przyzwoici - robią na
    częściach melett,

    dają rok gwarancji bez limitu kilometrów.

    zobacyzmy.

    wygląda jednak na to że turbina jest przyzwoita, coś tam wydmuchało
    uszczelkę nieco, ale skoro rabat był na turbo to turbo będzie zrobione.;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek