-
Data: 2012-03-30 18:18:46
Temat: Re: reczne rotowanie bitmap
Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]M.M. <m...@g...pl> napisał(a):
> <f...@g...pl> napisał(a):
> > mysle ze podwojna ilosc punktow by wystarczyla (bo sa to bledy jakby
> > miedzy pixelowe) ale to jest spowolnienie 2x - mi chodzi wlasnie o
> > te szybsze i poprawniejsze metody
>
> Tam cos gadali o tym:
> http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=5044.0
> Moze cos Ci sie przyda.
tam pod linkami jest cos takiego
// compute deltas
int dxdx = (Bx-Ax)/320,
dydx = (By-Ay)/320,
dxdy = (Cx-Ax)/200,
dydy = (Cy-Ay)/200;
long offs = 0;
// loop for all lines
for (int j=0; j<200; j++)
{
Cx = Ax;
Cy = Ay;
// for each pixel
for (int i=0; i&kt;320; i++)
{
// get texel and store pixel
page_draw[offs] = texture[((Cy>>8)&0xff00)+((Cx>>16)&0xff)];
// interpolate to get next texel in texture space
Cx += dxdx;
Cy += dydx;
offs++;
}
// interpolate to get start of next line in texture space
Ax += dxdy;
Ay += dydy;
}
nie calkiem to rozumiem i musialbym przepisac pixelsetowa linijke
( z drugiej strony wydaje sie proste - A B i C to zgaduje wierzcholki
quada w zrodle - zgadule ze A to lewy dolny B to prawy dolny a C lewy
gorny)
na rzie moje procedury z sinusami dzialaja tak
http://dl.dropbox.com/u/42887985/rotowanie%20bitmap.
zip
(trzeba rozpakowac do folderu )
- sa artefakty i dziala nie za szybko - gdyby sie udalo jednak
przy pomocy tego cholerstwa u gory spowodowac ze by przyspieszylo
pare razy i artefakty zniknely to bylbym zadowolony
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 30.03.12 18:20 bartekltg
- 30.03.12 18:27
- 30.03.12 18:37 bartekltg
- 30.03.12 19:10
- 30.03.12 19:59
- 30.03.12 21:23 Michoo
- 30.03.12 21:26 Michoo
- 31.03.12 01:12
- 31.03.12 08:25
- 31.03.12 09:33
- 31.03.12 11:08 yamma
- 31.03.12 11:58 M.M.
- 31.03.12 12:03 Marcin Biegan
- 31.03.12 12:45 M.M.
- 31.03.12 13:54
Najnowsze wątki z tej grupy
- Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- TCL - problem z escape ostatniego \ w nawiasach {}
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- testy-wyd-sort - Podsumowanie
- Tworzenie Programów Nieuprzywilejowanych Opartych Na Wtyczkach
- Do czego nadaje się QDockWidget z bibl. Qt?
- Bibl. Qt jest sztucznie ograniczona - jest nieprzydatna do celów komercyjnych
- Co sciaga kretynow
- AEiC 2024 - Ada-Europe conference - Deadlines Approaching
- Jakie są dobre zasady programowania programów opartych na wtyczkach?
- sprawdzanie słów kluczowych dot. zła
- Re: W czym sie teraz pisze programy??
- Re: (PDF) Surgical Pathology of Non-neoplastic Gastrointestinal Diseases by Lizhi Zhang
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=