    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 8 Mar 2015 08:20:49 -0700 (PDT)
    Subject: Re: rdza, dziura i co z tym zrobić?
    From: k...@g...com

    W dniu niedziela, 8 marca 2015 15:31:49 UTC+1 użytkownik tibam napisał:
> [...]
    > Bąbel rósł i rósł...pod to leciała woda (akurat miejsce pod uszczelką wiec
    > długo wilgotno)
    > Wczoraj postanowiłem to wyczyścić i okazało się ze wyleciała dziura na ok
    > 1cm....
    > Dziura jest przez pierwszą blachę a potem jest jeszcze druga - woda
    > gromadzila się pomiędzy
    > przy okazji skorodowało troche nadkole od środka - na styku obu blach.
    >
    > Nie bardzo jak mam to wyczyścić w środku bo nie ma tam dojścia.
    >
    > Jak to w miarę trwale zrobić by korozja dalej się nie powiększała?
    > Wydrapałem co się da i cały środek zalałem brunoxem.

    lniacz-epoksydowy-2k/

    > 2) żywica z watą - upchać do środka w miarę szczelnie i na to szpachla
    > http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-zywica-mata-lata-
    dziury-i4993814119.html
    > http://allegro.pl/szpachlowka-uniwersalna-ranal-250g
    -polska-jakosc-i4999898545.html

    > 3) może jakieś kleje do spawania na zimno:
    > http://allegro.pl/cx-80-auto-weld-klej-do-metalu-spa
    wanie-na-zimno-i5068341611.html

    > Kto z Was to przerabiał lub zna się na tym i pomoże?
    >
    > Dzieki:-)

    Kup Fluidol w aerozolu i przez dziurę wypryskaj dokąd rurka wejdzie. Jak to jest
    dziura z zewnątrz to wklep trochę młotkiem obok dziury, daj łątkę z tkaniny szklanej.
    Przyklej na żywicę epoksydową. Klejenie z zachowaniem technologii klejenia a nie byle
    jak. Potem zaszpachluj, wyrównaj papierem ściernym i pomaluj. Na pewno przetrzesz się
    przy wyrównywaniu do gołej blachy, trzeba farbą podkładową blachę pomalować. Jak jest
    możliwość dokładnego spłukania wodą to gołą blachę przed malowaniem podkładem fosolem
    potraktuj.