  • Data: 2015-03-08 15:31:44
    Temat: rdza, dziura i co z tym zrobić?
    Od: "tibam" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    poprzedni właściciel jeździł kilka lat z małym uszkodzeniem lakieru.
    Bąbel rósł i rósł...pod to leciała woda (akurat miejsce pod uszczelką wiec
    długo wilgotno)
    Wczoraj postanowiłem to wyczyścić i okazało się ze wyleciała dziura na ok
    1cm....
    Dziura jest przez pierwszą blachę a potem jest jeszcze druga - woda
    gromadzila się pomiędzy
    przy okazji skorodowało troche nadkole od środka - na styku obu blach.

    Nie bardzo jak mam to wyczyścić w środku bo nie ma tam dojścia.

    Jak to w miarę trwale zrobić by korozja dalej się nie powiększała?
    Wydrapałem co się da i cały środek zalałem brunoxem.

    I co dalej?

    Wyszukałem w sieci:
    1) zalać wypełniaczem:
    http://warsztat24.pl/product?productId=05020106/wype
    lniacz-epoksydowy-2k/

    2) żywica z watą - upchać do środka w miarę szczelnie i na to szpachla
    http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-zywica-mata-lata-
    dziury-i4993814119.html
    http://allegro.pl/szpachlowka-uniwersalna-ranal-250g
    -polska-jakosc-i4999898545.html

    3) może jakieś kleje do spawania na zimno:
    http://allegro.pl/cx-80-auto-weld-klej-do-metalu-spa
    wanie-na-zimno-i5068341611.html

    Kto z Was to przerabiał lub zna się na tym i pomoże?

    Dzieki:-)