  • 1. Data: 2009-11-30 13:16:42
    Temat: raw.fotosite - żyje?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Właśnie wrzucam zdjęcia z K7 na raw.fotosite.pl i zauważyłem w folderze
    Upload podfoldery z Pentaksem K7, jednak nie ma ich na liście i
    zastanawiam się, jak jest generowana ta lista z linkami do zdjęć -
    automatycznie(chyba nie), półautomatycznie, czy ręcznie? Najwyraźniej od
    jakiegoś czasu nikt nie miał czasu aktualizować.
    Tak więc, jeśli kogoś interesują DNG z K7 na różnych czułościach, to
    będą w Upload->K7 (moje pliki to PK7_3020 do PK7_3030).
    Trudno mi było zaaranżować scenkę, więc jeśli uważacie, żeby warto było,
    żeby coś konkretnego się znalazło, to dajcie znać (niestety, ani peruki,
    ani pędzelków nie mam pod ręką).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 2. Data: 2009-11-30 21:30:58
    Temat: Re: raw.fotosite - żyje?
    Od: "Krzysztof Gajda (cra3y)" <c...@g...com>

    On 30 Lis, 14:16, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Trudno mi było zaaranżować scenkę, więc jeśli uważacie, żeby warto było,
    > żeby coś konkretnego się znalazło, to dajcie znać (niestety, ani peruki,

    jest juz pod WWW podpiete

    PS: zdziwienie, ze jeszcze ktos z raw fotosite korzysta ...

    K.Gajda(cra3y)

  • 3. Data: 2009-12-01 12:52:08
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Krzysztof Gajda (cra3y) pisze:

    > PS: zdziwienie, ze jeszcze ktos z raw fotosite korzysta ...

    Zdziwienie?
    Ja, jak szukałem aparatu, to często tam zaglądałem, a i od czasu do
    czasu ściągałem sobie jakiegoś rawa, żeby sprawdzić, ile to tych EV
    mieści się na dużej matrycy ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 4. Data: 2009-12-01 13:19:13
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > PS: zdziwienie, ze jeszcze  ktos z raw fotosite korzysta ...

    Jaką alternatywę proponujesz?

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 5. Data: 2009-12-01 14:07:21
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <5...@n...onet.pl>,
    gietrzy nabazgrał:

    > Jaką alternatywę proponujesz?

    Czy nie możesz jak człowiek po prostu wierzyć testom Opacznych? ;)

    --
    If all your 3-year-old has is a hammer, watch out for the furniture.
    --Donal K. Fellows, o programowaniu obiektowym

  • 6. Data: 2009-12-01 14:16:06
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Czy nie możesz jak człowiek po prostu wierzyć testom Opacznych? ;)

    Fotografując budynki użyteczności publicznej/widoczki staram się używać
    "troszeczkę" innych przysłon niż f/1.2 ;)
    Mój tek-st nt. 7D na pewno uwzględniałby pracę instrumentu elektronicznego w
    duecie z kartą Compact Flash pracującą w standardzie UDMA 6.

    itp., itd., ale ogolnie to im kibicuję bo to polskie i kopią Askeya.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 7. Data: 2009-12-01 17:16:33
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Krzysztof Gajda (cra3y) napisał:

    > jest juz pod WWW podpiete
    >
    > PS: zdziwienie, ze jeszcze ktos z raw fotosite korzysta ...

    Bardzo dobre miejsce dla testowania programów do fotografii - jak
    obsługują różne RAWy.

    m.
    --
    E478: Don't panic!