    From: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: raw.fotosite - żyje?
    Date: Mon, 30 Nov 2009 14:16:42 +0100

    Właśnie wrzucam zdjęcia z K7 na raw.fotosite.pl i zauważyłem w folderze
    Upload podfoldery z Pentaksem K7, jednak nie ma ich na liście i
    zastanawiam się, jak jest generowana ta lista z linkami do zdjęć -
    automatycznie(chyba nie), półautomatycznie, czy ręcznie? Najwyraźniej od
    jakiegoś czasu nikt nie miał czasu aktualizować.
    Tak więc, jeśli kogoś interesują DNG z K7 na różnych czułościach, to
    będą w Upload->K7 (moje pliki to PK7_3020 do PK7_3030).
    Trudno mi było zaaranżować scenkę, więc jeśli uważacie, żeby warto było,
    żeby coś konkretnego się znalazło, to dajcie znać (niestety, ani peruki,
    ani pędzelków nie mam pod ręką).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.