  • Data: 2013-06-06 10:58:02
    Temat: Re: ramka ethernetu (?)
    Od: firr kenobi <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wątek jest o ramkach protokołu ethernet
    > TCP/IP i UDP/IP to już wyższe warstwy.
    > Sobacz sobie co to jest ISO OSI i w zobacz sobie gdzie kończy się
    > ethernet a zaczynają protokoły IP.

    no wlasnie, nie jest dla mnie wlasnie jak to
    jest z ramkami tej 'nizszej warstwy internetu'
    - czy ta nizsza warstwa to wlasnie ethernet
    (przynajmniej w praktyce) czy tez jet tam
    pare jakichś innych technologii.
    mam dosyc dobra ksiazke do sieci "Karol Krysiak. Sieci komputerowe" i tam ethernet
    (w strukturze rozdzialow opisujacych siec)
    jest jakos tak przedstawiony, ze wydaje sie
    jakby byl własnie posrednią warstwą miedzy
    kładzeniem kabli (w rodziale 2) a warstwą
    internetu (tcp/ip/icmp w rozdziale 5)
    (w rozdziale 4tym sa jeszcze sieci bezprzewodowe i 802.11)