  • Data: 2013-06-06 11:36:28
    Temat: Re: ramka ethernetu (?)
    Od: firr kenobi <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 11:16:11 UTC+2 użytkownik Robert Winkler napisał:

    > ethernet wpisuje ci się w warstwy 1 i 2 modelu ISO/OSI
    >
    > IP to dopiero warstwa 3, i ramka IP wpisywana jest w pole danych ramki
    >
    > ethernetu

    ale czy internet 'idzie' zawsze (zwykle?
    90%?) po 'etherncie' czy też to leci też po czymś innym ? (z tego co w ksiazce mozna
    sobie wyrobic wrazenie ze naziemny internet tak, bezprzewodowy po 802.11 ale
    zupelnie nie wiem czy to sie jedno z
    drugim laczy jakims interfejsem i czy ew pracuje tez tam cos innego itp