  • 31. Data: 2014-07-22 22:48:37
    Temat: Re: rajd przez molo w Sopocie - syn kogoś znanego?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-22 22:28, K wrote:

    > gdzie indziej nie ma tylu ludzi. bez przesady, nic nie robmy bo to i tak
    > nic nie da, bo jak ktos bedzie chcial to i tak sie zdetonuje w tlumie.

    To nie tak - nie nie róbmy nic, bo coś jednak da się zrobić, ale
    stawianie słupków akurat na molo, bo może tu akurat jakiś popierdoleniec
    będzie chciał zabić ludzi akurat samochodem...? A jak będzie chciał
    zabić tuipanem z butelki po piwie? Knajpy na Monciaku zamknąć? A jak
    nożem? A jak płytą chodnikową? A co będzie jak będzie chciał kogoś
    utopic? Molo przenieść na suchy ląd?

    Shrek.

  • 32. Data: 2014-07-23 00:39:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 22 Jul 2014, SW3 wrote:

    > Podobno jakby się okazało, że był pod wpływem narkotyków to grozi mu do 15
    > lat. Czyli jeśli to robił pod wpływem to należy się większa kara a jeśli
    > rozjeżdżał ludzi z pełną świadomością to mniejsza - kto wymyślał takie prawo?

    Widocznie ktoś, kto znał skutki stosowania innego prawa.
    Za głębokiego PRLu działanie "pod wpływem" było czynnikiem łagodzącym,
    więc najlepszą metodą na "czyny karalne" różnej postaci było zatankowanie
    (przed popełnieniem "czynu") takiej części butelki, aby zachować siłę
    fizyczną.
    Wbrew co poniektórym teoriom, okazuje się, że przestępcy jak najbardziej
    *mogą* myśleć przed popełnieniem czynu.
    Zaś teza "celowo się upił przed popełnieniem przestępstwa" jest dość
    trudna do udowonienia.

    No i nijak ostro karać za pijaństwo za kółkiem - wszak jak wsiadał, to
    nie był "zdolny do oceny" :P

    pzdr, Gotfryd

  • 33. Data: 2014-07-23 00:54:44
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-07-22 16:18, __Maciek pisze:

    > Tak przy okazji - mogliby przed "wjazdem" na molo postawić takie
    > chowające się, pancerne słupki:

    Ale obstawić nimi trzeba cały świat, czy należy zgadnąć wcześniej, że
    psychol postanowi wjechać akurat tam gdzie postanowił i tylko tam je
    postawić?

    Bo ludzi rozjeżdżał akurat nie na molo (gdzie jeszcze dałoby się takie
    słupki zastosować), a na deptaku na który wjazd jest z bardzo wielu stron.

    Ogólnie pomysł stawiania zapór przeciwczołgowych z powodu psychola który
    zdarza się na dekadę jest trochę słaby.

    Takie słupki stawia się tam gdzie jest groźba zamachu - bo dużo
    mocniejsze to niż szlaban.

  • 34. Data: 2014-07-23 06:49:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-22 13:13, SW3 wrote:

> [...]
    > 15 lat. Czyli jeśli to robił pod wpływem to należy się większa kara a
    > jeśli rozjeżdżał ludzi z pełną świadomością to mniejsza - kto wymyślał

    Ten sam co każde inne. A jak policjant widzi, że ktoś przeciął na
    czerwonym to ma wyjąć alkomat i jeśli trzeźwy to 500PLN i 10 punktów a
    jak pijany to 200 i 4?

    Shrek.

  • 35. Data: 2014-07-23 12:06:42
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 23.07.2014 o 00:54 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> pisze:

    > Ale obstawić nimi trzeba cały świat, czy należy zgadnąć wcześniej, że
    > psychol postanowi wjechać akurat tam gdzie postanowił i tylko tam je
    > postawić?

    W końcu jakiś głos rozsądku.

    --
    SW3
    ----

  • 36. Data: 2014-07-23 12:51:44
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 23 Jul 2014 00:54:44 +0200 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    napisał:

    >Ale obstawić nimi trzeba cały świat, czy należy zgadnąć wcześniej, że
    >psychol postanowi wjechać akurat tam gdzie postanowił i tylko tam je
    >postawić?

    Ja generalnie jestem przeciwnikiem tego typu siłowych rozwiązań i
    zwolennikiem jednak zdawania się na inteligencję ludzi, ale w tym
    przypadku bym zrobił wyjątek. Postawienie słupków w kilku
    newralgicznych miejscach nie robi nikomu szkody, a może udałoby się
    kogoś ochronić.

    Zdecydowanie nie jestem za kretyńskimi pomysłami typu "zabronić
    sprzedaży/noszenia noży, bo można nimi kogoś zabić". Byłem niedawno na
    koncercie Aerosmith w Łodzi i nie wolno było wnosić napojów z
    nakrętkami, ochroniarze argumentowali to tym, że taka zakręcona
    butelka PET może służyć jako broń...

  • 37. Data: 2014-07-23 12:54:24
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 22 Jul 2014 22:48:37 +0200 Shrek <...@w...pl> napisał:

    >To nie tak - nie nie róbmy nic, bo coś jednak da się zrobić, ale
    [...]
    >nożem? A jak płytą chodnikową? A co będzie jak będzie chciał kogoś
    >utopic? Molo przenieść na suchy ląd?

    Jeszcze raz - jestem zdecydowanym przeciwnikiem tego typu rozwiązań,
    myślę w tym przypadku podobnie jak Ty, ale akurat parę słupków w kilku
    miejscach nie zaszkodziłoby.

  • 38. Data: 2014-07-23 14:44:21
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "__Maciek" <i...@c...org>

    > [...]
    >
    > Jeszcze raz - jestem zdecydowanym przeciwnikiem tego typu rozwiązań,
    > myślę w tym przypadku podobnie jak Ty, ale akurat parę słupków w kilku
    > miejscach nie zaszkodziłoby.

    Ktoś miałby pracę, Ty masz o czym pisać, ja mam na co odpowiadać, ...

  • 39. Data: 2014-07-23 14:59:32
    Temat: Re: rajd przez molo w Sopocie - syn ??
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    J.F. pisze:

    > Drozej, jesli ma stale pilnowac.
    >
    > Tylko po cholere - bo raz wjechal jakis wariat ?

    faceci i tak chodza (nazywaja sie policja) tylko nic nie mogą.... wiec
    problem nie w kasie.

    Michał

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 40. Data: 2014-07-23 15:14:12
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 22.07.2014 o 22:28 K <...@...c> pisze:

    > nic nie robmy bo to i tak nic nie da, bo jak ktos bedzie chcial to i tak
    > sie zdetonuje w tlumie

    Niestety, nie da się zapewnić całkowitego bezpieczeństwa. Może jakby koło
    każdego człowieka postawić policjanta...
    Najskuteczniejszą obroną jest sprawiedliwe karanie a nie prewencja.

    --
    SW3
    ----