  • 21. Data: 2014-07-22 14:51:13
    Temat: Re: rajd przez molo w Sopocie - syn kogoś znanego?
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 22 Jul 2014 13:13:37 +0200, SW3 napisał(a):

    > kto wymyślał takie prawo?
    Mieszkańcy pod adresem: Wiejska 4/6/8, Warszawa.

    --
    Franc

  • 22. Data: 2014-07-22 16:18:16
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sun, 20 Jul 2014 18:40:50 +0200 ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    napisał:

    >rano chciałem napisać o 22 ofiarach jazdy samochodem po molo w Sopocie.
    >Tak myślę, nie piszę, bo i tak wszyscy wiedzą, pechowy tydzień, dużo
    >ludzi niewinnych zginęło, a tu jeszcze takie bezsensowne ofiary.

    Tak przy okazji - mogliby przed "wjazdem" na molo postawić takie
    chowające się, pancerne słupki:
    https://www.youtube.com/watch?v=Zp85-dBwslE
    https://www.youtube.com/watch?v=lNYl3ecihEY
    https://www.youtube.com/watch?v=i_Cw0QJU8ro

    Możliwość schowania słupków tylko dla służb (bo domyślam się że czasem
    musi tam wjechać jakaś obsługa techniczna albo radiowóz czy karetka).
    A jeżeli nic nie musi na molo wjeżdżać to można dać słupki stałe -
    będzie taniej. Tak samo można by było stałe słupki dać przed wejściami
    do przejść podziemnych - uniknęłoby się takich sytuacji jak w
    Warszawie, gdzie naćpana baba wjechała do takiego przejścia.

  • 23. Data: 2014-07-22 16:35:06
    Temat: Re: rajd przez molo w Sopocie - syn ??
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    __Maciek pisze:
> [...]
    > chowaj?ce si?, pancerne s?upki:
    > https://www.youtube.com/watch?v=Zp85-dBwslE
    > https://www.youtube.com/watch?v=lNYl3ecihEY
    > https://www.youtube.com/watch?v=i_Cw0QJU8ro
    >
    > Mo?liwo?? schowania s?upk?w tylko dla s?u?b (bo domy?lam si? ?e czasem
    > musi tam wjecha? jaka? obs?uga techniczna albo radiow?z czy karetka).
    > A je?eli nic nie musi na molo wje?d?a? to mo?na da? s?upki sta?e -
    > b?dzie taniej. Tak samo mo?na by by?o sta?e s?upki da? przed wej?ciami
    > do przej?? podziemnych - unikn?oby si? takich sytuacji jak w
    > Warszawie, gdzie na?pana baba wjecha?a do takiego przej?cia.

    taniej postawić faceta z 45-tką i z licencją na odstrzał idiotów.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 24. Data: 2014-07-22 18:15:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 Jul 2014 16:35:06 +0200, MichałG napisał(a):

    > taniej postawić faceta z 45-tką i z licencją na odstrzał idiotów.

    Drozej, jesli ma stale pilnowac.

    Tylko po cholere - bo raz wjechal jakis wariat ?

    J.

  • 25. Data: 2014-07-22 18:25:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-22 16:18, Użytkownik __Maciek napisał:

> [...]
    >
    > Możliwość schowania słupków tylko dla służb (bo domyślam się że czasem
    > musi tam wjechać jakaś obsługa techniczna albo radiowóz czy karetka).

    Dlaczego całość ma płacić za jednego idiotę ?
    Zgodzę się tylko w przypadku kiedy będzie można za instalację
    i konserwację ściągnąć z takiego idioty jak ten omawiany.

> [...]
    > do przejść podziemnych - uniknęłoby się takich sytuacji jak w
    > Warszawie, gdzie naćpana baba wjechała do takiego przejścia.

    A ty widziałeś ten materiał filmowy ?
    Baba wjechała z innej strony forsując murek.
    Ale jakby mona było jej ściągnąć kasę na podwyższenie wszystkich
    takich murków w okolicy to też jestem za.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2014-07-22 20:12:07
    Od: K <...@...c>

    W dniu 22-07-2014 16:18, __Maciek pisze:

    > Tak przy okazji - mogliby przed "wjazdem" na molo postawić takie
> [...]

    mogliby, ale w sopocie nie ma na to zgody i uwaga: przeciwne sa sluzby
    typu policja, straz i pogotowie. widzialem cos takiego na glownym
    deptaku w oxfordzie: przyjechala karetka na sygnale, wysiadl ratownik,
    wklepal kod i slupki sie schowaly. u nas wygladaloby to tak: przyjezdza
    karetka i klawiaturka wyrwana/obsrana, nie ma zasilania, kod nie dziala,
    slupek schowal sie do polowy. pomijam juz fakt, ze kod znalaby polowa
    miasta.

  • 27. Data: 2014-07-22 21:19:04
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 22 Jul 2014 20:12:07 +0200 K <...@...c> napisał:

    >karetka i klawiaturka wyrwana/obsrana, nie ma zasilania, kod nie dziala,
    >slupek schowal sie do polowy. pomijam juz fakt, ze kod znalaby polowa
    >miasta.

    Bo to w ogóle nie powinno być na klawiaturkę, albo powinna być ona
    jako zapas, w odpornej na zniszczenie kasecie (wiem, Polak i stalową
    kulkę umie zepsuć). Główne sterowanie powinno być radiowe, np. w
    paśmie straży pożarnej (148MHz), tak jak syreny ostrzegania ludności,
    albo na kanale współdziałania służb, w każdym wypadku z odpowiednio
    mocnym szyfrowaniem. Uzytkownicy innych systemów, np. TETRA, EDACS,
    (myślę tu o Policji) powinni mieć też możliwość sterowania słupkami,
    np. wysyłali by oni rozkaz schowania słupków w swoim systemie, a
    stacja sterująca, poprzez miejskie łacza kablowe, albo drogą radiową w
    odpowiednim paśmie, komunikowała by się ze słupkami. Ogólnie warto by
    było wdrożyć jednolity w skali kraju (a przy okazji przemyślany i
    wandaloodporny) system sterowania tego typu rzeczami przez służby.
    Ta, wiem, w Posce to science-fiction, ale miło było pomarzyć...

  • 28. Data: 2014-07-22 21:25:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-22 21:19, __Maciek wrote:

> [...]
    > wandaloodporny) system sterowania tego typu rzeczami przez służby.
    > Ta, wiem, w Posce to science-fiction, ale miło było pomarzyć...

    Tylko po co? Będą słupki na molo, to terrorysta rozwali ludzi gdzie
    inndziej. Słupki sprawdzają się jako ograniczenie normalnego ruchu a nie
    przeciw atakom terrorystycznym- na molo takiej potrzeby chyba nie było?

  • 29. Data: 2014-07-22 22:27:09
    Od: K <...@...c>

    W dniu 22-07-2014 21:19, __Maciek pisze:

> [...]
    > wandaloodporny) system sterowania tego typu rzeczami przez służby.
    > Ta, wiem, w Posce to science-fiction, ale miło było pomarzyć...

    no wlasnie, tylko dlaczego u nas to musi byc takie skomplikowane zeby
    dzialalo? czy my mamy az tak pojebane spoleczenstwo, ze nie wystarczy
    klawiaturka?

  • 30. Data: 2014-07-22 22:28:28

    W dniu 22-07-2014 21:25, Shrek pisze:

    > Tylko po co? Będą słupki na molo, to terrorysta rozwali ludzi gdzie
    > inndziej. Słupki sprawdzają się jako ograniczenie normalnego ruchu a nie
    > przeciw atakom terrorystycznym- na molo takiej potrzeby chyba nie było?

    gdzie indziej nie ma tylu ludzi. bez przesady, nic nie robmy bo to i tak
    nic nie da, bo jak ktos bedzie chcial to i tak sie zdetonuje w tlumie.