  • Data: 2010-01-13 14:20:01
    Temat: Re: quattro snieg
    Od: jacek2v <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Sty, 11:04, "kamil" <k...@s...com> wrote:
    > "Olleo" <o...@t...pl> wrote in message

    d.googlegroups.com...

    > Wlasnie nad tym zawsze sie zastanawialem, na pewno jest wesolo, kiedy tylek
    > raz stwierdzi ze pojedzie, innym razem ze nie.
    >
    > Ze stalym napedem na sliskim jest za to inny problem - trzeba uwazac przy
    > zdejmowaniu nogi z gazu w zakretach, bo hamowanie silnikiem tylnej osi
    > potrafi zarzucic. Lepiej pocwiczyc jazde bokiem kilka godzin na pustym
    > placu, niz zdziwic sie na drodze..

    Mam całkiem inne odczucie.
    Poprzednio miałem miałem FWD i rzucało na lodzie jak chciało - przy
    odejmowaniu gazu. Teraz mam AWD (50:50) i jest znacznie lepiej przy
    hamowaniu silnikiem. Samochód jedzie jak po sznurku, na prostej, a na
    zakrętach nie zarzuca nim tak mocno jak FWD.
    Może to kwestia rozłożenia momentu?

    Jacek