eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › quattro snieg
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 46

  • 1. Data: 2010-01-11 19:46:08
    Temat: quattro snieg
    Od: "kor" <k...@n...pl>

    Witam
    Samochod audi quattro ponad 200KM i mam pytanie. Jak jezdzic zeby jak
    najlepiej wykorzystac plusy takiego silnika i napedu na kopnym sniegu?? Czy
    wylaczac ESP??
    Pozdrawiam
    Kor



  • 2. Data: 2010-01-11 20:02:36
    Temat: Re: quattro snieg
    Od: "daro" <d...@u...ue>

    > Samochod audi quattro ponad 200KM i mam pytanie. Jak jezdzic zeby jak
    > najlepiej wykorzystac plusy takiego silnika i napedu na kopnym sniegu??
    > Czy wylaczac ESP??

    Z moich obserwacji wynika że "wyłączenie ESP" najczęściej powoduje
    zatrzymanie samochodu w kopnym śniegu.
    --
    d.


  • 3. Data: 2010-01-11 20:44:03
    Temat: Re: quattro snieg
    Od: mw <m...@g...com>

    On 11 Sty, 20:02, "daro" <d...@u...ue> wrote:
    > > Samochod audi quattro ponad 200KM i mam pytanie. Jak jezdzic zeby jak
    > > najlepiej wykorzystac plusy takiego silnika i napedu na kopnym sniegu??
    > > Czy wylaczac ESP??
    >
    > Z moich obserwacji wynika e "wy czenie ESP" najcz ciej powoduje
    > zatrzymanie samochodu w kopnym niegu.
    ?
    Przecież ESP to jest bardzo prosty system który hamuje tylne koła gdy
    zaistnieją warunki wskazujące że tył ma zamiar przód wyprzedzić.


  • 4. Data: 2010-01-11 20:59:31
    Temat: Re: quattro snieg
    Od: "daro" <d...@u...ue>


    >> Z moich obserwacji wynika e "wy czenie ESP" najcz ciej powoduje
    >> zatrzymanie samochodu w kopnym niegu.
    > ?
    > Przecież ESP to jest bardzo prosty system który hamuje tylne koła gdy
    > zaistnieją warunki wskazujące że tył ma zamiar przód wyprzedzić.

    Specjalnie napisałem w cudzysłowie dlatego że w Audi przyciskiem ESP wyłącza
    się ESP oraz w części kontrolę trakcji - stąd można zerwać przyczepność kół
    przy ruszaniu.
    --
    d.


  • 5. Data: 2010-01-11 21:07:09
    Temat: Re: quattro snieg
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-01-11 20:59, daro pisze:
    >
    >>> Z moich obserwacji wynika e "wy czenie ESP" najcz ciej powoduje
    >>> zatrzymanie samochodu w kopnym niegu.
    >> ?
    >> Przecież ESP to jest bardzo prosty system który hamuje tylne koła gdy
    >> zaistnieją warunki wskazujące że tył ma zamiar przód wyprzedzić.
    >
    > Specjalnie napisałem w cudzysłowie dlatego że w Audi przyciskiem ESP
    > wyłącza się ESP oraz w części kontrolę trakcji - stąd można zerwać
    > przyczepność kół przy ruszaniu.
    I czasem jest to po prostu konieczne. W sobotę teraz wyciągałem moją
    żonę z śniegu na parkingu. Omega, automat (co zresztą nic nie
    zmieniało), kontrola trakcji ciągle miga, koła się pomału kręcą w
    miejscu, tak samo do przodu jak i do tyłu.
    Wsiadłem, wyłączyłem kontrolę ESP, zablokowałem na "2", rura - wykopało
    dziurę aż do asfaltu, wtedy do tyłu trochę, jeszcze raz to samo do
    przodu, i ruszyło bez problemu. Doły miały tak z 5cm głębokości.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173


  • 6. Data: 2010-01-11 21:36:48
    Temat: Re: quattro snieg
    Od: "kor" <k...@n...pl>


    Użytkownik "BartekK" napisał w wiadomości
    > Wsiadłem, wyłączyłem kontrolę ESP, zablokowałem na "2", rura - wykopało


    No wlasnie dzisiaj mialem dokladnie taka sama sytuacje, dlatego pytanie. Jak
    powinno sie jezdzic, rozumiem ze to jest zalezne od sytuacji , ale moze sa
    jakies glowne zasady pomagajace wyjechac z kopnego sniegu, pierwsza uwaga to
    wyprostowane kola, a jak jest z moca??
    Pozdrawiam



  • 7. Data: 2010-01-11 21:44:29
    Temat: Re: quattro snieg
    Od: "Damian / EXCAR Group" <2...@g...pl>


    Użytkownik "kor" <
    > wyprostowane kola, a jak jest z moca??
    > Pozdrawiam
    Moc ci nic nie da.
    Kola na wprost, i w tyl i w przod i wyjedzie.
    Gazowanie czesto nie pomaga.
    W audi niekiedy pomaga wylaczenie ESP.



  • 8. Data: 2010-01-11 21:45:46
    Temat: Re: quattro snieg
    Od: to <t...@a...xyz>

    daro wrote:

    > Z moich obserwacji wynika że "wyłączenie ESP" najczęściej powoduje
    > zatrzymanie samochodu w kopnym śniegu.

    A z moich że moja 200-konna przednionapędówka mimo wszystko znacznie
    lepiej w takich warunkach przyspiesza po wyłączeniu ESP.

    --
    cokolwiek


  • 9. Data: 2010-01-11 21:45:58
    Temat: Re: quattro snieg
    Od: to <t...@a...xyz>

    kor wrote:

    > Samochod audi quattro ponad 200KM i mam pytanie. Jak jezdzic zeby jak
    > najlepiej wykorzystac plusy takiego silnika i napedu na kopnym sniegu??
    > Czy wylaczac ESP??

    Sprawdź?

    --
    cokolwiek


  • 10. Data: 2010-01-11 21:55:19
    Temat: Re: quattro snieg
    Od: "kor" <k...@n...pl>


    Użytkownik "to" napisał w wiadomości

    > Sprawdź?

    Sprawdzilem, ale chcialem sie podyskutowac na temat waszych spostrzezen. Jak
    widac Ty takze masz inne spostrzezenia dotyczace przyspieszania.


strony : [ 1 ] . 2 ... 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: