  • Data: 2010-01-12 15:17:15
    Temat: Re: quattro snieg
    Od: daro <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawa teoria, mam samochod bez ESP, staly naped na 4 kola i ponad
    > 200KM - ani razu nie zatrzymalem sie w sniegu z tego powodu, nawet na
    > letnich oponach. Mozesz rozwinac?

    W sumie ja to testowałem pod sporą górkę, z "wyłączonym ESP" po prostu
    auto zbierało sie coraz wolniej, uciekało na boki, musiałem majstrować
    pedałem gazu ale i tak w pewnym momencie koła już straciły przyczepność
    i pod górkę nie ruszył. Po lekkim cofnięciu i włączeniu trakcji jako
    tako sie wyzbierał. Opony zimowe, nowe.
    --
    d.