  • Data: 2010-01-12 13:51:09
    Temat: Re: quattro snieg
    Od: "Lewis" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kor" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hifsaf$ftu$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Witam
    > Samochod audi quattro ponad 200KM i mam pytanie. Jak jezdzic zeby jak
    > najlepiej wykorzystac plusy takiego silnika i napedu na kopnym sniegu??
    > Czy wylaczac ESP??
    > Pozdrawiam
    > Kor

    Na swoim przykładzie, circa 200KM i torsen żadnych ESP czy tam ASR, śniegu
    30cm i bez większych problemów da się wszędzie dojechać, jedynie ten pier***
    ABS przeszkadza w normalnej jeździe.
    A tak BTW ma ktoś może schemat od takiego cudownego wyłącznika ABS jaki był
    montowany w starych modelach audi 80B3/B4 90? Wyjęcie bezpiecznika czy
    odpięcie czujnika od jednego z kół powoduje przejście skrzyni biegów
    (automatycznej) w tryb serwisowy, po zablokowaniu kół.

    Da się wogóle w jakiś sposób wyłączyć ABS tak zeby nie powodował problemów z
    ASB?
    Znajomy miał kiedyś starą B4 ze skrzynią ZF i miał właśnie taki cudaczny
    wyłącznik...

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)