    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Fri, 9 Jan 2015 07:13:45 -0800 (PST)
    <f...@g...com>
    <c...@g...com>
    Subject: Re: python...
    From: firr <p...@g...com>

    W dniu piątek, 9 stycznia 2015 14:23:36 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:
    > Bo niewiele twierdzę, większość to tylko moje zdanie. Mnie np.
    > brakuje języka który jest pomiędzy javą a C++. Żeby w tym języku
    > pisało się przyjemnie jak w javie, żeby biblioteki były duże i
    > uporządkowane, żeby struktury danych były natywne (tablice, listy,
    > wektory, drzewa), żeby się kompilował do kodu maszynowego i wykonywał
    > szybko jak C++... Z tego co wiem, Python taki nie jest.

    tym samym potwierdzasz zapotrzebowanie na wiecej jezykow;
    bazujac na tych wytycznych mozna zrobic taki jezyk, nie widze problemu, aczkolwiek
    bylby to chyba kolejny pewnie z 10-ty z klonów c
    Ja jak mowilame uwazam ze c raczej nic nie zdetronizuje za to chyba przeydalby sie
    bardziej wysokopoziomowy chyba rozny od c
    (bardziej rozciagliwy, pewnie z anstrakcją
    od surowych tablic i innymi abstrakcjami) jezyk aczkolwiek tez byc moze kompilowany
    (kiedys pewnie napisze wiecej jak to sobie wyobrazam ale nie jest to chyba taki
    calkiem lekki temat)