  • Data: 2015-01-06 23:23:40
    Temat: Re: python...
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 6 stycznia 2015 23:00:49 UTC+1 użytkownik g...@g...com napisał:

> [...]
    > ten ostatni problem znalazl jednak calkiem niezle rozwiazanie, jakim jest
    > "virtualenv", ktory w polaczeniu z repozytorium "pip" daje sie gladko
    > uzywac.
    >
    > powaznym problemem jest tez brak systemu typow, choc podobno w niedawnym
    > "python enhancement proposal" pojawila sie sugestia skladni dla systemu typow.
    > niezbyt to imponujace, ale zawsze jest to jakis pierwszy krok.
    >
    > irytujace wydaje sie rowniez to, ze autor pythona, Guido van Rossum,
    > sprawia wrazenie kompletnego ignoranta w kwestii jezykow programowania

    a mozesz przyblizyc po czym dokladniej sprawia takie wrazenie? sam nie czytalem chyab
    zadnych wypowiedzi i nie kojarze (Kiedys w "koders at work" chyba czytalem wypowiedzi
    tworcy javaskryptu i ten 'autor' o ile pamietam mowil z sensem - dlatego poniekad
    jakos od pewnego czasu interesuje sie zestwaieniem javascript vs python ale ledwo
    znam i ten i ten)

    > (podobne -- ale duzo gorsze -- wrazenia sprawial tworca PHP Rasmus Lerdorf.

    nie znam php ni w zab

    > Z drugiej strony, Larry Wall sprawial lepsze wrazenie, a jednak jezyk
    > Perl -- z tej samej polki co Python czy PHP, tzn. jezykow, ktorych nazwa
    > zaczyna sie na litere "P" -- robi wrazenie groteskowego, pomimo ze bardzo
    > pchnal do przodu kwestie stosowania wyrazen regularnych)

    dla mnie to nie jest + bo raczej szczerze niecierpie wyrazen regularnych (wyaja mi
    sie chyab gorsze niz dziwne deklaracje typow w c)
    perla tez nie znam

    3P mowisz? ostatnio ukulem nazwe 4c - na cztery klony jezyka c tzn java, cs, obj-c i
    c++ - bo sa to tak naprawde klony