  • Data: 2015-01-06 23:04:59
    Temat: Re: python...
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, January 6, 2015 3:08:16 PM UTC+1, firr wrote:
    > ostatnio z nudow poduczylem sie tego jezyka
    > i zastanawiam sie co o nim myslec..
    > jakies opinie? ;o
    Moim zdaniem wszystkie światowe potrzeby załatwiłyby 2-3 języki z
    dobrym zestawem bibliotek. Wśród tych 2-3 języków powinno być
    coś z pogranicza C,C++ i Javy. Oczywiście powinny być też języki
    bardzo specjalistyczne, np. język do aplikacji webowych,
    język do programowania cnc, język do CAS, itd. Myślę, że w ogóle
    stratą czasu jest, tworzenie kolejnych języków ogólnego przeznaczenia.
    Może Python jest dobry, ale po co, jeśli jest Java,C,C++,Fortran,D,ADA itd.
    Nie lepiej zrobić 3 języki, począwszy od 'niskopoziomowych' z wskaźnikami,
    skończywszy na czymś jak C++ bez wskaźników i z tablicami z automatycznym
    sprawdzaniem zakresów tablic ? Przecież Python pochłonął masę pracy, nie
    lepiej było tę pracę zainwestować inaczej?