  • Data: 2009-06-18 07:53:49
    Temat: Re: pytanie o historam
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powtórzę się, bo widzę, że niezbyt dokładnie prześledziłeś wątek.
    > Pokazałem tu zdjęcie, którego histogram musiał wyjść w lewo. Mimo, że nie
    > było prześwietlone.
    > Przez ostatnie 30 lat raczej nie miałem problemów z właściwą ekspozycją. A
    > nauki zaczynałem w czasach, gdy wynalazca (czy odkrywca, jak wolisz)
    > histogramu skakał u tatusia z jajka na jajko. W technologii cyfrowej też
    > radzę sobie całkiem nieźle w kwesti ekspozycji. Sam powiedziałeś:
    > histogram w połączeniu z podglądem sceny, doświadczeniem i wizją
> [...]

    generalnie widze, ze niema z Toba sesnu dalej dyskutowac bo nie wiem
    w ogole o co Ci chodzi? Wyciagasz jakies dziwne wnioski i polemizujesz
    w ciezki spsob. Nie chcesz to nie uzywaj histogramu, mozesz go wylaczyc
    w diably skoro Ci nie potrzebny i nie zawracaj tylka. Ja sobie radze i umie
    poprawnie naswietlac jak sie spiesze. A jak sie nie spiesze to histogram
    mi tylko w tym pomaga. Nie sama reporterka czlowiek zyje i czasem
    potrzebna jest glebsza analiza skladowych obrazu. Bywa, ze nawet
    uzywam do pewnych zastosowan histogramu RGB pilnujac zeby
    wszystkie kanaly nie wylazy poza zakres bo mi to jest potzrebne do
    czegos. Nie sledzilem dyskusji wnikliwie ale z kilku Twoich postow i
    naiwnych pytan wyszlo mi ze kompletnie nie wiesz o co chodzi. A Tobie
    sie po prostu chyba nudzi i szukasz zabawy.

    Roger