    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Tue, 31 May 2016 14:00:50 -0700 (PDT)
    Subject: Re: pytanie o filtr audio działający bez masy
    From: KrzysiekSX <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 31 maja 2016 18:35:26 UTC+2 użytkownik Jakub Rakus napisał:

    > http://www.linear.com/solutions/1732
    > Jeden scalak i masz wszystko co potrzebujesz. Od razu możesz na tym
    > odfiltrować wysokie częstotliwości.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Jakub Rakus

    wielkie dzięki za linka, brakowało mi własnie tej frazy 'Differential Input Single
    Ended Output Amplifier' a teraz siedze i googlam: są konwertery w te i spowrotem,
    filtry pasywne itp :)
    Ten układ z linka złożony z dwóch wzmacniaczy operacyjnych to mógłby być w tym moim
    wzmacniaczu zrealizowany dyskretnie: akurat są dwa takie same scalaki, więc jeden
    scalak z dwoma wzm robił by za bufor/konwerter (odpowiednik tego lt1567), a drugi
    jużnormalnie robił by za dwustopniowy filter. Oczywiście to tylko przypuszczenia, ale
    jakieś realne wyjasnienie działania układu juz jest.
    Pozdrawiam Krzysiek