  • Data: 2016-06-02 18:03:51
    Temat: Re: pytanie o filtr audio działający bez masy
    Od: "Desoft" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >>> działać. Tylko czy takie podejście nie spowoduje aby pojawienia się

    > no bo Desoft napisał, żeby sygnał pobrać z jednego druta przez
    > kondensator...

    Po pierwsze: racja - sygnał symetryczny jest bardziej odporny na zakłócenia.
    Tylko, że stosuje się takie rozwiązania przy słabych sygnałach lub dużych
    zakłoceniach.

    A teraz: w radiu samochodowym wyjście symetryczne jest tylko po to aby
    osiągnąć większą moc wyjściową.
    No i najważniejsze: to radio/odtwarzacz i co tam jeszcze mogłoby być, od
    najsłabszego sygnału mV!! ma tor niesymetryczny... a Ty obawiasz się że
    niesymetryczny przy 10Vpp będzie zakłócony.

    --
    Desoft