  • Data: 2015-12-28 12:12:31
    Temat: Re: pytanie do autofocusa canon 100d kontra 700d
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzięki za info, teraz właściwie tylko ten ekran jest dl amnie przewagą 700d, ale
    właściwie już wybrałem, bo dla 100d jest jakąś opcją program DSLR Conroller plus
    tablet.

    mnie w takich przypadkach ( tez mam nieruchomy monitor w aparacie ) lepiej sprawdzalo
    sie male lusterko kosmetyczne , ktorym moglem dokonac podgladu.
    DSLR controler niby dziala , choc tez lubi sie zawieszac , ale jest z tym tyle
    zachodu , ze latwiej mi bylo posluzyc sie lusterkiem - to dziala niezle.

    o przyklad , gdzie korzystalem z lusterka - bylo rzeczywiscie ciasno i w dodatku
    wewnatrz goraco ;-) :

    http://spherapan.vot.pl/132/132.html

    ( flash , na tablecie html5 , ale gorsza jakosc)