  • Data: 2024-02-12 18:27:39
    Temat: Re: psychoza diesli
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12-02-2024 o 15:53, J.F pisze:

    > ale 20-letnie suv, czy tam c(x)-o, tez już są, więc zarzut
    > nietrafiony. Kto chce, może sobie tanio kupić :-)

    Nie, zawsze płaszczak będzie bardziej niechciany i tańszy.

    > Na razie, to sam gardłujesz najwiecej, co to innym ma być nie wolno
    > :-)

    Nie łżyj.
    Jestem za tym, żeby sprawne samochody mogły jeździć jak najdłużej się da
    - w swoim własnym interesie.

    Warunek - Sprawne.
    Czyli nie 20 letnie i nie smrodzące (czyt diesle z bez sprawnych układów
    oczyszczających).

    > A nie ma jak to kupić np zoe (dobrze pamietam ?), a potem narzekać, ze
    > jednak ma za mały zasięg :-)

    To Ty narzekałeś.
    Widocznie sam zmieniasz złomy, tylko jak na poprzedniego narzekasz, więc
    uważasz że każdy tak ma.

    Ja po prostu kupiłem inny, który mi bardziej pasował.
    A i też się zastanawiam na zmianą na lepszy/nowszy, mimo że aktualny
    spełnia praktycznie wszystkie moje potrzeby.
    Kaprysy takie, nie narzekanie.