  • Data: 2024-02-12 15:53:49
    Temat: Re: psychoza diesli
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Feb 2024 12:55:25 +0100, Cavallino wrote:

    > Mam na myśli to, że ich nie stać na wygodnego crossovera/bev i w ogóle
    > na nowszy samochód.
    > Więc kupują jakieś 20 letnie złomy/płaszczaki, których nikt inny już nie
    > chce, toteż są tanie.

    ale 20-letnie suv, czy tam c(x)-o, tez już są, więc zarzut
    nietrafiony. Kto chce, może sobie tanio kupić :-)

    > I niestety potem gardłują że innym też nie powinno być wolno inaczej,
    > powtarzając jakieś prawdy objawione sprzed ćwierć wieku.

    Na razie, to sam gardłujesz najwiecej, co to innym ma być nie wolno
    :-)
    A nie ma jak to kupić np zoe (dobrze pamietam ?), a potem narzekać, ze
    jednak ma za mały zasięg :-)

    A tak w ogole ... refleksja wzięła sie z tego, ze diesle moze i
    oszczędne ... ale moje tylko średnio.
    A jeszcze pamietam, ze sierra mi paliła 10/100 ... LPG.
    To nowoczesny benzyniak ... 7/100 mu starczy?

    No i nie wiem - czy to wina benzyny, silnika, czy tej cros-costam ...
    bo na pewno nie wysokośći.

    P.S. Fascynują mnie czasem dostawczaki. Potrafi to pojechac 160,
    czy nawet 200, a silniki ... nie mają jakis strasznie mocnych
    (te co 200 to chyba jednak mają).
    Wysokie, aerodynamika wydawałoby się cegły, a jak widać opory
    umiarkowane.

    J.