eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypsychoza diesliRe: psychoza diesli
  • Data: 2024-02-14 12:21:45
    Temat: Re: psychoza diesli
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 14 Feb 2024 10:39:54 +0100, Myjk wrote:
    > Tue, 13 Feb 2024 18:58:39 +0100, J.F
    >>> Czyli nadal SX4 jest wyższe, a więc większy opór stawia.
    >>
    >> Ale jest węzsze, wiec mniejsze.
    >
    > Weź poczytaj jak "działa" opór powietrza.

    A co - działa na wysokośc, a na szerokośc nie?

    >> No taka była chyba dyskusja - po co te diesle.
    >> Do szybkiej jazdy po autostradach? :-)
    >
    > Nie do szybkiej, tylko do oszczędnej jazdy przy
    > określonych warunkach. Np. tak jak w ciągnikach
    > siodłowych gdy 99% czasu silnik pracuje w idealnych
    > warunakch.

    To wtedy i benzyniak pracuje optymalnie :-)

    No dobra, może w przecietnych warunkach taki ciągnik uzywa niewielkiej
    części mocy silnika, ale musi miec duzą moc maksymalną na podjazdy i
    wiatry. A diesel lepszy przy małych mocach?

    Ale ale ... skoro w osobowych diesel mniej pali,
    to moze mniej pali i poza idealnymi warunkami? :-)


    >> P.S. jeszcze jedna ciekawostka - jak przy predkosciach ok 100km/h
    >> wrzucam luz, to Vectra zwalnia o ok 4km/h co 100m.
    >> A SX4 jakies 6-7km/h.
    >> Wysokość, opory powietrza, mniejsza masa, inne opory?
    >
    > Patrz pierwszy akapit.

    Wysokośc tak, szerokość nie? :-P

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: