  • Data: 2024-02-13 17:47:11
    Temat: Re: psychoza diesli
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Feb 2024 16:49:10 +0100, Myjk wrote:
    > Tue, 13 Feb 2024 16:33:12 +0100, J.F
    >
    > Np. nie zmieniać biegów na wyższy przy 1800 obrotów,
    > tylko ciągnąć nieco wyżej do 2500, a jeszcze wyżej
    > gdy się odbywa przepalanie. Oczywiście trzeba to

    A jak mam ciągnąc wyżej, gdy przepalanie sie właczyło w miescie,
    w korkach, swiatlach ... i blisko celu ..

    > umieć czuć (np. moja Mazda 6 CiTD wyraźnie, dla mnie,
    > szarpała przy odejmowaniu gazu w czasie wypalania,
    > co było niejako logiczne, skoro większą dawkę paliwa
    > dawała w czasie procesu), albo po prostu popatrzeć na
    > chwilowe spalanie które rosło o ~1-2L w stosunku do
    > analogicznych warunków bez wypalania.

    U mnie spalanie rosnie wyraźnie, bo jałowo to jest ~1 l/h,
    a z wypalaniem 4.5 l/h. Oczywiście w czasie jazdy mniej zauważalne.
    Szarpie też charakterystycznie, i nie bardzo wiem czemu.
    Jakby chcial podniesc obroty, to przecież może.

    No i jakos często się dopalanie włącza w 1-3 dni po przejechaniu
    kawałka autostrady, gdzie prędkosci i obrotów nie żałuję ..

    > Jak jest używany poprawny olej, jak samochód jest zadbany,
    > nie rzyga olejem i paliwem (zjebane wtryski) to wystarczy
    > na dłużej. A że trupy jeżdżą dopóki nie przestaną jeździć,
    > to masz takie wnioski jak masz.

    A co ma paliwo i olej do dwumasy?
    Ona praktycznie na zewnątrz silnika, w obudowie sprzęgła/skrzyni.
    Suche, bez oleju.
    No chyba, ze jakis simering puszcza troche oleju.

    Natomiast być moze cos do dwumasy mają buty :-)

    J.