    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: przyszłość wg Muska
    Date: Sun, 20 Oct 2024 14:34:27 +0200
    <vert9l$urr$1@news.chmurka.net>
    <e9k8fcim9f54$.1gtvdwv16d77z.dlg@40tude.net>
    <vf0fn1$hj4$1@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <vf0qq8$3o2$1@news.chmurka.net>
    <12yfo3pug4pph$.1d7nyt4yep3ov.dlg@40tude.net>
    <vf15n6$an7$2@news.chmurka.net>
    <14v3u9vkrq90k$.isnwu5uxfgdh$.dlg@40tude.net>
    <vf2h2d$aoa$1@news.chmurka.net>
    <ryyt01rxmp3t$.rzz2493ymy8i.dlg@40tude.net>
    <vf2k9c$dmp$1@news.chmurka.net>

    Dnia Sun, 20 Oct 2024 11:59:36 +0200, Shrek napisał(a):

    > Brzydko się zachowujesz ale czymaj:
    >
    > https://c40.my.salesforce.com/sfc/p/#36000001Enhz/a/
    1Q000000MdxA/V3QLW6RLSz3O1N7QGaBkJC_ezIfKteg_zgIe5o5
    7GFI

    > Strona 44 tabelka 5.

    Znasz dowcip o rozdawaniu samochodów na Placu Czerwonym? No, to twoje
    posty spełniają ten schemat :)

    Z tego:
    str.46 (tabelka 5)
    ...ambitny cel...
    Wynika że zarządcy 40 miast postawili sobie pewien ambitny cel. Nie
    wynika wcale że czegokolwiek zakazują, nieprawdaż? Wynika także że
    postawili sobie ten cel w swoich miastach a nie tak jak sugerujesz, na
    całym świecie, mówiąc że burmistrzowie chcą zakazać indywidualnej
    motoryzacji. Ani zakazać, ani wszędzie. Tylko zachęcić i tylko w
    miastach.

    Z kolei z tego i innych podobnych tekstów rozsianych po materiale:
    str.7
    ...ostatecznie to poszczególnie ludzie będą decydować czy posiadać albo
    używać prywatnych aut...

    ...ale wiele z proponowanych interwencji zaproponowanych w tym raporcie
    opiera się na indywidualnych działaniach.

    str.14
    ..Zmiana wyborów konsumentów i producentów jest trudnym zadaniem...

    str.55
    Miasta mogą współpracować razem z osobami fizycznymi, biznesem i innymi
    poziomami rządem, aby osiągnąć zmiany

    Wynika że cel zamierzają osiągnąć nie w drodze zakazów tylko w drodze
    współpracy ze społeczeństwem, jednostkami i organizacjami, przez takie
    przekonstruowanie miast by ci sami doszli do wniosku że rezygnacja z
    indywidualnej motoryzacji *w miastach* jest czymś bardzo fajnym.

    --
    Jacek
    I hate haters.