  • Data: 2024-10-20 16:02:37
    Temat: Re: przyszłość wg Muska
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    1Q000000MdxA/V3QLW6RLSz3O1N7QGaBkJC_ezIfKteg_zgIe5o5
    7GFI

    > Znasz dowcip o rozdawaniu samochodów na Placu Czerwonym? No, to twoje
    > posty spełniają ten schemat :)
    >
    > Z tego:
    > str.46 (tabelka 5)
    > ...ambitny cel...
    > Wynika że zarządcy 40 miast postawili sobie pewien ambitny cel. Nie
    > wynika wcale że czegokolwiek zakazują, nieprawdaż?

    Przypomnę o czym dyskutujemy.

    "> IMO obserwujemy początek zmierzchu indywidualnej motoryzacji.

    Przecież to nie jest żadna tajemnica że o to chodzi...
    "

    Bez znaczenia czy przymusowo czy nie - taki _jest_cel_ tej organizacji.
    Pomijając już że twoje "bez zakazów" jak robi się zakazy jest robieniem
    kurwy z logiki na poziomie zaawansowanym podobnie jak tłumaczenie że
    dyskryminacja mężczyzn w związku z wiekiem emerytalnym nie jest
    dyskryminacją tylko dyskryminacją pozytywną:P

    > str.14
    > ..Zmiana wyborów konsumentów i producentów jest trudnym zadaniem...

    Zwłaszcza jak robisz to wbrew nim. Jak zmiana broni się sama to łatwiej.
    Na przykład nie trzeba było zakazywać telefonii stacjonarnej.

    > str.55
    > Miasta mogą współpracować razem z osobami fizycznymi, biznesem i innymi
    > poziomami rządem, aby osiągnąć zmiany
    >
    > Wynika że cel zamierzają osiągnąć nie w drodze zakazów tylko w drodze
    > współpracy ze społeczeństwem, jednostkami i organizacjami, przez takie
    > przekonstruowanie miast by ci sami doszli do wniosku że rezygnacja z
    > indywidualnej motoryzacji *w miastach* jest czymś bardzo fajnym.

    Na przykład przez zakaz wjazdu samochodów starszych niż kilka lat do
    centrum (a drugim postulatem jest żeby samochody "żyły" 50 lat zamiast
    obecnych 20:P). Nie wcale nie ma zakazów:P

    W czym w zasadzie masz problem żeby przyznać że koniec motoryzacji
    prywatnej jest celem i będzie osiągany różnymi środkami jednocześnie - w
    tym zakazami? Popierasz ale wstydzisz się przyznać czy wstydzisz się
    przyznać sam przed sobą czy jak?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!