  • Data: 2024-10-17 18:23:48
    Temat: Re: przyszłość wg Muska
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdzie tam masz cokolwiek o ograniczaniu motoryzacji indywidualnej?

    https://fakenews.pl/srodowisko/raport-c40-nie-zapowi
    ada-zakazu-jedzenia-miesa-i-korzystania-z-aut/

    Ta grafika jest fekiem? Bo nawet fejknius.pl nie zaprzecza że jest ona
    prawdziwa. Widzisz tam sformułowanie _cel_progresywny i _cel_ ambitny (0
    samochodów na 1000 mieszkańców).

    > 2. UE, polityka klimatyczna. Jakoś się nie doszukałem zamiarów
    > ograniczania indywidualnej motoryzacji. Może ty wskaż dokument, skoro
    > tak dobrze znasz temat?

    Ty tak na poważnie? Zakłada redukcję emisji do zera. Nie da się tego
    zrobić bez ograniczenia motoryzacji indywidualnej. To tak jakbyś chciał
    ograniczyć ilość spożywanych kalorii o 55% - część ludzi po prostu umrze
    z głodu:P
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!