  • Data: 2024-10-19 12:00:44
    Temat: Re: przyszłość wg Muska
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.10.2024 o 09:18, J.F pisze:

    > Jak wynajmujesz na długo, to może tak, choc może być problem z
    > miejscem.
    > A jak np na rok?
    > Pralki w miarę tanie, może się rok opłacać.

    To by była inwestycja, kolejny lokator by już miał. Można kupić tanio
    albo dostać za darmo używaną pralkę. Natomiast wiozłem wczoraj gościa co
    rzucił, że .. takie pralnie tam, gdzie mieszkania małe są i nie ma
    miejsca na pralkę :-) Jakby nie BlaBlaCar to bym na to nie wpadł :-)

    > No właśnie, mówimy o samoobsługowych.

    Byłeś kiedyś? Siedzi obsługa. Bo pranie trzeba umieć sobie ustawić,
    każda pralka inna jest.

    > W tych naszych nie, bo za drogie :-)
    > Te amerykanskie ... ktos pierze ...

    No i w Polsce też pierze, ale do pralni trzeba się pofatygować, do
    własnej bliżej. No i można się lepiej poczuć, że się ma tę pralkę, tak
    jak z samochodem.

    > Ale ta autonomiczna może to zmienic.

    No ale czemu miała by to zmienić? Co według Ciebie pokazało fiasko
    samochodów na minuty? Załóżmy, że nie każdy chce być szoferem takiego
    samochodu, ale jeśli jakaś część chce to i tak powinno dobrze działać.
    Czy nie, czy jakaś inna słabość jest?