  • Data: 2024-10-19 19:38:44
    Temat: Re: przyszłość wg Muska
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cele realizowane bez przymusu, w drodze przekonywania, kształcenia,
    > tworzenia alternatyw.

    Oraz zakazów.

    > W dodatku słuszne. A ty sugerujesz zgrozę budzący
    > spisek onych na miarę łamania podstawowych praw człowieka.

    Niczego nie sugerują - to jest jasno napisane - cel progresywny - brak
    motoryzacji indywidualnej.

    Może przypomnę o czym dyskutujemy:

    ">> IMO obserwujemy początek zmierzchu indywidualnej motoryzacji.

    > Przecież to nie jest żadna tajemnica że o to chodzi...

    Komu?
    "

    > Ano nie. Istnieje wiele zakazanych rzeczy, jest zakaz zabijania, zakaz
    > jechania szybciej niż 50 w miescie, zakaz jedzenia mięsa w piątek itd.

    Z tym zakazem mięsa w piątek to nic nie wiem...

    > Drugie pół jest takie że
    > zakazu sprzedaży nikt nie planuje, jest planowany zakaz rejestrowania

    LOL^2

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!