  • Data: 2011-04-14 17:09:19
    Temat: Re: przypadkowo wpadło na drugi monitor
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ulzyla juz sobie zakompleksiona polska latwa kurwa?

    Wystawiłeś sobie właśnie po raz kolejny świadectwo
    prostaczku...
    PS.
    Prostaczek to nie człowiek z wyprostowaną postawą ;-). To
    palant, cham i ignorant, w tym przypadku ubrany w
    amerykański garniturek i udający kogoś lepszego niż jest.
    Zabrakło argumeciku to rzucamy mięskiem? To typowe dla
    małomiasteczkowych inteligentów, którym słoma z bucików
    wystaje....
    PS2.
    Nie przemawia przeze mnie żadna zawiść, co zapewne będziesz
    za chwilę chciał mi przypisać. Zresztą przypisujesz to
    każdemu kto odważy się napisać nie po Twojej "myśli" (czego
    przykładem jest choćby Twoja powyższa wypowiedź).
    Wystarczająco dobrze żyję i radzę sobie w swoim kraju, nie
    muszę uciekać za ocean i pucować sraczy u murzynów, żeby po
    paru latach, jak mi się uda, wycierać sobię gębę Polską i
    Polakami. Jesteś książkowym, wręcz encyklopedycznym,
    przykładem takiego człowieczka :-).
    PS3.
    Przepraszam pozostałych Grupowiczów za język, ale nie mogłem
    się powstrzymać ;-)