    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: przyłączacie się ?
    Date: Sat, 15 Nov 2014 16:09:25 +0100

    Użytkownik "Andrzej" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:m47ovb$gdn$1@node2.news.atman.pl...

    > Zależy co uważasz za akcję profilaktyczna. Moja córka w przedszkolu była
    > pojona jodyną.

    Miałem na myśli budzenie w środku nocy swoich (czyli krewnych i znajomych
    królika) dzieci i pojenie ich tym, co umyślny przed chwilą przywiózł.
    Reszta dowiedziała się chyba ze dwa dni później.

    Nie jestem absolutnie tego pewien, ale chyba jak się dowiedziałem to nie
    zastanawiałem się co ja wczoraj robiłem tylko co ja przez ostatnie 2, może 3
    dni robiłem (w sensie ile przebywałem pod gołym niebem).
    P.G.