  • Data: 2014-11-17 14:50:07
    Temat: Re: przyłączacie się ?
    Od: bobofrut <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, 16 November 2014 16:50:42 UTC, sundayman wrote:

    > Nie można wszystkich wrzucać do jednego wora.
    > Rzecz w szczegółach - jeżeli widać, że koszt sprzedawanego czegoś tam
    > minimalnie przekracza koszty części, to widać, że nie chodzi o interes,
    > tylko o umożliwienie zafunkcjonowania tym, którzy sami z jakichś powodów
    > sobie nie wykonają tego czegoś.
    >
    > A że jest masa naciągaczy, to inna rzecz.
    > Do mnie parę dni temu (9 piętro blok) przylazł kominiarz, i chciał
    > sprzedać kalendarz. Kuśwa, kominarz, w bloku... Skąd się ci kosmici biorą ??

    No jak to skąd, z kosmitowni.

    Pamiętam jak kiedyś zachciało mi się wysłać "tradycyjny list", no wiecie, koperta i w
    niej jakieś wypociny na kartce A4, w domu zorientowałem się że nie mam znaczków, więc
    zaczłapałem na pocztę aby nabyć parę sztuk. Panienka z okienka oburzona, myślała że
    jakieś jaja se z niej robię, wytłumaczyła mi, że ona tu sprzedaje chemię, ewentualnie
    może mi dać garść sznurka, którym owija się paczki. Jezu, jak mi wstyd było, wszyscy
    się na mnie gapili i pukali w czoło, no nic wyszedłem z poczty mając uczucie jak by
    mnie ktoś zgwałcił kijem od szczotki.

    P.S.
    Znaczki nabyłem w sklepie spożywczym.

    Curwa co za kyrk!